Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2015 12:03 - ЧАСОВНИКАРЯТ 3
Автор: cecobob Категория: Забавление   
Прочетен: 1985 Коментари: 11 Гласове:
11

Последна промяна: 24.11.2015 12:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Банкоматът пусна десет банкноти по десет лева, а очите на Тиков блеснаха. Прибра ги със самочувствие в протрития си портфейл и тръгна към касите, ама не на стадиона, а на енергото. Петдесет лева заминаха за един миг.

         - Ако зъболекърят ми вземе само четиридесет, ще ми останат десет. Точно няколко бири и няколко кремвирша за мача – мисли си Тиков. По-важно е, какво ще каже зъболекърят и това Тиков го знае. За това тръгва със страх и от болката и от цената.

          -Ооооо, Тиков! Кво стана бе? Пак ли си дъвчил пържоли? Хили се доволно зъболекърят. – Хайде сядай, че няма време.

              -Ето ми здравната книжка! Подава Тиков малката синя книжка.

        -Тиков, ти не разбра ли, че не работя със здравната каса бе? – Всеки път ми размахваш тази хартия. Обидено му се скара доктора.

             -Да бе, забравих! Ами така, колко ще ми струва? Жално попита Тиков.

      -Петдесет, но ти си ми редовен клиент за това четиридесет лева. Уточни зъболекарят.

              -Супер! Зарадва се Тиков и две бири с два кремвирша блеснаха пред очите му.

     -Готово! Четиридесет лева. Добре, че си ми редовен клиент. Констатира зъболекарят.

             -Заповядай докторе. Хайде, че мача ще започне. Радостен бърза Тиков.

          -Какъв мач бе, аз ще бачкам до 23 часа. Мач!? Тези хора живот си живеят. Мрънка доктора, защото не знае, кое му е по-мило - парите или мача.

       -Чао ! Ти бачкай, а аз ще се позабавлявам. Изкефи се Тиков и изхвръкна към кварталната бакалия.

        -Добър вечер! Тези кремвирши от месо ли са, както едно време? –Попита Тиков продавачката стискайки десет лева в ръка.

       -А тези десетолевка обезпечена ли са със злато, както едно време? Отговори с въпрос и с лека злоба продавачката на Тиков.

      -Разбртах! Дайте ми два  кремвирша. Примири се Тиков и реши да не мисли от какво са направени тези народни деликатеси.
      Мачът започна.- Гола вода е стадиона, драги зрители. Десетки локви и стотина разместени  чима. Целия терен е пълен с боклуци. Дори и природата плаче. Силен дъжд се излива над терена. Всички зрители са гола вода. Явно някаква дива лудост ги задържа тук , за да гледат грозната битка между червените и сините. Ето,че червените излизат на терена.  Целия сектор”Б” започва да реве – червените са педераси, червените са педераси...! У....у !            Излизат и сините. Сектор „Г” не остава по-назад и реве – сините са педераси, сините са педераси! У....у!  Драги зрители, както вече виждате на терена е пълно с педераси.

Появява се и ръководителят на мача. Целия в черно и златна свирка в уста, дебел врат и тежък златен ланец. Цялата публика се изправя на крака и реве неистово – съдията педерас , съдията педерас! У.....у! Драги зрители, педерасите на терена стават с един повече. Ето я и дългоочакваната първа свирка. Борбата за победата започва. Първо червените владеят положението. Направо се гъбаркат със сините и дори им скриха топката. Сините останаха с пръст в уста и в размисли и страсти.   Тотално фаулиране ! Половината червени играчи лежат ранени на тревата, а другата половина си хвърлят фланелките. Съдията им отброява- А,Б,В и вдига червен картон, при което две шишета с минерална вода „Горна баня” се спират в главата му. Той веднага се усеща и вади и един син картон. Напражението започва да спада. Топката вече е във владение на сините. Момент ! Става нещо невиждано ! Кой е очаквал, че сините ще се борят за топката помежду си. Публиката се изнервя. Започват масови побои на групи, летят седалки, бомбичики, шишета и телата на мъртвопияните фенове. Ужас ! На терена започва да става още по-страшно. Сините започват да фаулират собствените си съиграчи. Внимание! Спъване отзад ! Син играч пада на тревата и невероятно, невероятно, всичките му съотборници дружно го прегазват. Дори не мога да разбера кой е той, защото е окалян  здравата от своите играчи. Веднага лекарски екип с носилка се спуска към пострадалия, но точно до него оставят носилката и скръстват ръце демонстративно. Изобщо не се трогват от протегнатата ръка за помощ. Не! Докторите са непреклонни ! Играта е спряна за момент. Дано фаулираният се сети, какво да направи, за да може да продължи мача. Да ! Да ! Сети се ! Със сетни сили бръкна в чорапа си и измъкна банкнота от двадесет лева. Макар и с малко презрение веднага бе отнесен от лекарите в линейката. Борбата започна с нови сили. Публиката побесня и се хвърли в Българска вълна. Драги зрители, Българската вълна се различава от мексиканската по това, че при българската всички заспиват на една страна и се събуждат в различно време – който , когато изтрезнее. Съдията се възползва от дълбокия сън и с професионална свирка сложи край на първото полувреме.   

          -Ехаааа, какъв мач изпуска зъболекърят! Кефи се Тиков. -Я да си отворя още една бира. - Ех! Имам само още една.- Точно днес ли трябваше да го правя този зъб. -Егати кремвирша! От пластелин ли ги правят? Реклами: -Ако имате диария, изполвайте.....Ако ви измъчва запек, купете от аптеките........Вашата банка ви предлага план „Синьо лято“и то посред зима – чакаме ви!- Еееее, тези реклами нямат край бе! Забравих, какво гледам и ми се отяде!Опаааа! Хайде наште!

 




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mihala - Много ми хареса. Напомни ми моето ...
24.11.2015 16:16
Много ми хареса.Напомни ми моето първо ходене на мач. Вместо за нашите виках за другите,докато баща ми не ме сгълча.Ха,ха,ха...
цитирай
2. cecobob - Този мач е малко по-различен
24.11.2015 16:40
Този мач си е направо партиен. С много бой и обиди. Такова ще е и следващото полувреме.
цитирай
3. zemja - Аз не гледам мачове, но това описание ме зарази.
24.11.2015 19:21
Очаквам второто полувреме - с нетърпение...
цитирай
4. zax - Палче от мен.
24.11.2015 20:20
Палче от мен.
цитирай
5. cecobob - Очаквам второто полувреме - с не...
25.11.2015 09:59
zemja написа:
Очаквам второто полувреме - с нетърпение...

цитирай
6. cecobob - Палче от мен.
25.11.2015 09:59
zax написа:
Палче от мен.

цитирай
7. kvg55 - Навързали сте разказите като кр...
26.11.2015 16:46
Навързали сте разказите като кренвирши. Но за разлика от кренвиршите, разказите ви са истински.
Поздрави!
цитирай
8. katan - Много колоритно описание на мач от БШЛ.
26.11.2015 17:50
Сини, червени все едно от какъв "ранг" е мачът.
Футболен мач от наше първенство е точно това, което си описал.
Уводът също е много истински!
Горкият Тиков! Горките ние! Едни 10 лева му остават на човек за не знам от какво изфабрикувани кренвирши, а и мачът е голям сеир /за тези, които обичат сеира де/. Важното е, че на Тиков му е кеф:).
цитирай
9. cecobob - Много ми хареса. Напомни ми моето ...
29.11.2015 00:29
mihala написа:
Много ми хареса.Напомни ми моето първо ходене на мач. Вместо за нашите виках за другите,докато баща ми не ме сгълча.Ха,ха,ха...

Радвам се, че ти е харесал мача Михаля
цитирай
10. cecobob - Навързали сте разказите като кр...
29.11.2015 00:31
kvg55 написа:
Навързали сте разказите като кренвирши. Но за разлика от кренвиршите, разказите ви са истински.
Поздрави!

Това с кренвиршите ми хареса.
цитирай
11. cecobob - Благодаря ти
29.11.2015 00:33
за коментара Катя. Радвам се, че се забавляваш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cecobob
Категория: Забавление
Прочетен: 397444
Постинги: 112
Коментари: 1105
Гласове: 4135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930