Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2008 21:35 - КОЙ СЕ ИЗПЛЮ В МЛЯКОТО
Автор: cecobob Категория: Други   
Прочетен: 3061 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 20.02.2017 11:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
              Йеее....е! Аааа........а! Ете така окам цел ден по овците. Така е окал и тате, и на тате татко му, и така до дека се сетиш назад. Ма я веке, че спрем да окам. Па я ли съм най-будала у село. Сите заминаа на некъде и се чува, сите станали ора. Оно и на бай Ставри щерката-Гуна общата, и она замина, па се невърна. Щом и она е успела!?!? Па я ли съм най простио? Чух от тате, кога беше трезвен, че имал брачед у Земеделието в Совию. При него че идем. Наколенки че правим, ама че фанем некоя службица. Може и шефьор да станем на некой големец. Сакам да карам с църни очила църен жип с църни джамове. Ее.....е, де късмет?!             Дойде точнио час. Фърлих гуменяците на дворо и наденах маратонките.Позамих се у легено, избръснах се и като се сресах – левент. Па тая година по жътва че направим двайспет годин. Млад съм, убав съм, па съм и силен – че успеем. У куфаро малко неща сложих. Земах повече сухо. В сухото му е майката – така викаше тате. Направо да си кажем, земах сичкио лев, дека бехме отгладували. Тръгвам. Нема я да съм най-простио.             Много път избих, ама стигнах. Гара Совия. Па она е по голема от наше село два пъти. С кон да я обоколиш не можеш. Маму му е........м, два часа се лутам небо се не види. Въртим се ко заклано пиле около дръвник и на никъде. Пусто не смеем и да питам, да се не изложим. Стисках, стисках, па накрая не издържех и попитах един с бомбе: - Ало, пфю, бе да знаеш на къде е Совия? Тоя ме погледна бърже и още по-бърже ми скрои капата. Добре, че излезна човек. Качи ме на едно стълбище, дека се движи. Сърцето ми се покина до дека се качим горе. Накрая рипнах и стъпих на здраво. Кога се огледах краци ми се огънаше, ченето ми се свлече доземи, а очите, като яйца на очи. Па я толко народ и толко рейс ни съм видел, ни съм съновал.             Нема да ви кажем, как стигнах до Земеделието, щото вие че умрете от смех, а па я от срам.             Убав човек излезна на тате брачеда.Още като ме виде и ме одобри. От такива ора имало нужда Министерството – млади, находчиви и модерни. Убав човек! Некак си ми повдигна самочувствието и чак усетих колко много леб има у мене. Даде ми срок седем дни, да намерим квартира, да си купим кустум и да се приведем у форма.             Найдох квартира право у центъро. Като че е гайда, да е писана. Скупо, скупо, ама кинеш с простотията. Веднага почнах да учим улиците. Сакам, като ме попита некой за некоя улица, не да се червим като селяк, ми да дигнем пръст и да посочим. Ем улиците учим, ем гледам народо. Не знам от кой съм придобил тоя усет, но като видим нещо го помним. Много место има у мойо мозък, оти от малък празен го държим. Ората кога учиа, я по овците оках. Оках, оках, ама вече нече да окам! Видим яз, сичко видим! То не са дреи, то не са прически, то не е чудо! Сичко видех и запаметих. Прибрах се у квартирата, избанях се, облекох се и право у берберницата. Цена четири лева. Бре!? Па я не съм дошел от майната си да се стрижем при най-долнио берберин. Поразпитах тук –таме. Оказа се, че най-добрио бил Капанов. Направо стилист. Още щом застанах пред офисо разбрах, че съм на правилното место. Посрешнаа ме двама- ама ного модерни. Чупиа китки, кършия чупки, мижаха, гледаха. По едно време единио скочи и изока: - Жорж открих визия!!! Жорж също подскочи, каза : - Ох!!! И се фана за устата. А!!!! Па я тоя го познавам. Па, да !!! Па това е Гоьрето педерасино от наше село. Мараба бе Гоьре! Как си? Гоьрето пак подскочи, пак рече ох и побегна като бит педерас по едни стълби. Другио ме подфана подмишка и ме тури на един стол. Кръцна от тук, кръцна от там , нареса ме на лево после на десно, фърли ми един лак и изока: - Божествено!!! Платих двеста и педесе лева с ДДС и си тръгнах. Глей кво нещо. Едно стрижене па кво самочувствие дава. Усетих как ми се забави походката, как ръцете ми избегаа в страни от телото и леко се прегърбих. Това некъде съм го видел и съм го запомнил. Баш сега да имаше некой да ме попита дека е “Алабин”, па я да го погледнем из отгоре, да му посочим с пръст надолу и да му речем: - Па настъпил си го бе селтик.             От “Алабин” скърших по “Витошка”. Минах я целата и повърнах назад. Най-скъпио костум беше у ботико “Минчев стил”. Щом е най-скъп, требва да е най-убав. Точка. Купих го без да се замислим. Тъкмо да манем към едно такси, що да видим ? Гуна! Гуна – общата бе! Седнала пред едно кавене, метнала крак връз крак и заголила кълки до гушата. Абе долових некаква промена, ама си е она.Оно джука ли е като джука, оно цици ли са като цици? С компресор ли ги е духала? Па като знам що е дашна, два пъти и се израдвах . Мараба бе Гуне! Как си? Гуна подскочи и изрева: - Простак!!! Тая па уруспия до Гуна се облещи и рече: - Гери, къв е тоя селянин бе? Веднага усетих, че направих грешка.Шмугнах се у първата прека и право у квартирата. Ако! Па и Гьоре и Гуна не са дошле научени, па я сега ги гледай, то дреи, то обноски, то маниери. Щом съм стъпил на жлътите павета, че се научим. Връщане назад нема. Сбогом село!!! Дръж се Совия!!!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Бодър дух и с чувство не само за хумор
26.02.2008 22:18
Поздрав!
цитирай
2. cecobob - УСМИХВАМ СЕ,НО МЕ БОЛИ.
26.02.2008 22:28
Само, който вижда това, може да ме разбере.
цитирай
3. eien - ...и в този ред на верижна тъга, да споделя един
27.02.2008 18:22
нецензурен- ще ме разберете защо:

Един влиза в кръчмата и се провиква:
- Всички политици са лай..ари!
От една маса става огромен мъжага и го хваща за яката:
- Да си вземеш думите назад, чуваш ли?
Онзи уплашен заеква:
- Извинявай, братче, не знаех, че си политик.
- Не съм политик. Лай..ар съм!

Поздрави!



цитирай
4. cecobob - То е, като въпроса за яйцето и кокошката
27.02.2008 23:10
Лайнарите ли са виновни за политиците, или политиците за лайнарите? Вече ми се гади от простотия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cecobob
Категория: Забавление
Прочетен: 397267
Постинги: 112
Коментари: 1105
Гласове: 4135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930