Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2008 14:14 - ЗДРАВНОКАСОВИ ПРИКЛЮЧЕНИЯ - ДЕРМАТОЛОГ
Автор: cecobob Категория: Други   
Прочетен: 3246 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 09.03.2008 14:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
         Страшно нещо е главоболието. Съмнението, че е от кръвното е още по-притеснително.Така или иначе, направо съм си за лекар. Хич не се чудя повече, хвърлям си здравната книжка и тръгвам към дерматолога. Не се чуди,правилно чуваш – това е една дълга и тъжна история.          Всичко започна,когато ме заболя зъб. Влизам при зъболекъря, а той вместо добър ден или поне да попита какво ми е, каза : - Не работя със здравната каса ! Така,че разкарай тая здравна книжка! Аз от своя страна пък попитах : - Какво значи това, докторе ? И той като почна : - Вадене на зъб – 50лв., ако има усложнение – 80 лв. Лечение – 90лв. плюс пломба – 40лв. ама амалгама. Бялата е по договаряне, но не по-малко от 50 лв. Пресмятам набързо и излиза , че сумата за лечение е почти колкото струва колата ми. Я по-добре да вядя. Сядам на стола. Доктора вади клещите, хваща зъба и точно в този момент телефона му звъни. Започна се един разговор, едни обяснения. На няколко пъти смени болния зъб със здрав – добре че контролирах нещата. Целия разговор продължи около 40 минути. Накрая доктора затвори телефона си и с един замах извади зъбът ми. Погледна си часовника и с уморен вид заяви : -Егати зъба, цели 45 минути. Направо отиваш на 80 лв. Здравата  ме одра.          При очния, прегледа не бе по-различен. Влизам, казвам добър ден, а доктора и сестрата мълчат и гледат през мен като през найлон. Едноминутно мълчание. Доктора прекъсна тишината : - Абе сестра, това пациент ли е ? Нещо неподготвен ми се вижда. Добре де кажете, какво има?И разкарай тая здравна книжка! Обяснявам, че с едното око нещо....Последва бърз стандартен преглед. Дойде и заключението : - Лошо ! Много лошо! Ще те пратя в една оптика, където ще ти решат проблема. Кажи ,че аз те пращам за да ти направят отстъпка. Грабнах рецептата и право в оптиката. Само за 285 лв. без ДДС и отстъпка от 1лев и трийсет и три стотинки се здобих с очила с които съм щял да виждам перфектно, ще мога да заварявам и да плувам под вода !?Направо ми съдраха кожата.          Веднъж пък така гадно ме заболя едното ухо,че не издържах и право на ушен. Добър ден докторе! Добър ден казвам! Не ме чува. Веднага разбрах, къде греша. Двайсет лева нося докторе, щото много ме....По-тихо бе идиот! Ти май искаш цялата болница да разбере, колко...... те боли!? Я седни,седни. И махни тая здравна книжка,нали се разбрахме.Заби ми една фуния в ухото и пак лошо – било много лошо. Написа ми един постинг и каза : - Ще отидеш отсреща в аптеката, кажи че аз те пращам за да ти дадат от истинското лекарство, че са пуснали едни евтини ментета. Аптекаря ме посрещна доволно. Как бе, за Иванов – винаги! Щом те праща той, разбира се ще дам. Срещу 56 лв. получих шишенце с капки на билкова основа. Направо ми съдраха кожата.          Подобен беше и прегледа при гастролога, и при невролога и при ....Здравната ми книжка заприлича на престояла баничка. Всеки я подхвърля и никой не я иска.          Тия направо ми одират кожата.          Затова съм решил. Вече за всичко ще ходя при дерматолога. Той си е професионалист. Разбира си от кожи, нали за това сме го изучили. Той най-добре знае, откъде да те подхване, откъде да резне и докато се усетиш – хоп изхлузил ти кожата.          Хайде,че пристигнах. Кожата ми настръхва.                   



Гласувай:
0



1. evrazol - Страхотно
09.03.2008 15:11
Не работим със здравната каса, а. Те и държавните служители не работят с държавата.

А ако и дерматолога не върши работа ...
Бе, що не си ходиме директно към патолога ???
цитирай
2. gothic - Патолозите са готини, ама лошото е, ...
09.03.2008 15:58
Патолозите са готини, ама лошото е, че клиентите им са от една по-особена категория...
цитирай
3. cecobob - по принцип зъболекарите са най-забавни
09.03.2008 16:19
могат да те омайват с часове.
цитирай
4. krotalka - Народа го е казал
09.03.2008 17:10
Болен на легло се .... такова. Каквато здравната каса, такова и обслужването. Само патолога ни спасява ха ха ха.
цитирай
5. gothic - Предлагам-да учредим блогърско ...
09.03.2008 18:03
Предлагам-да учредим блогърско дружество на почитателите на патологоанатомията. Както си му е реда-с устав, членски внос, конгреси. Пък може и партия да станем, пъ и на избори да идем, санким....
цитирай
6. cecobob - изобщо не се шегувам
09.03.2008 19:51
гледайте " Недъзи" филм на Майкал Мур. Ще разберете защо сега искаме да изкопираме здравната ситема на САЩ. Отговор - защото е най-порочна. Нашите правителства ги тегли към порочното, то пък им носи благоденствие.
цитирай
7. gothic - Знам, приятелю, гледал съм го. . . ...
09.03.2008 23:41
Знам, приятелю, гледал съм го...май първата цел на нашите правителства е всяческата гавра с нас.....от там е и стремежа към порочното....
цитирай
8. zaw12929 - zaw 12929 не несъм съдия, нито дерматолог или дентал
10.03.2008 07:15
Ако Вие сте, решавайте си делата
Ако не сте- Оставете професионалисти да го правят. Но Вие сте компетентен по всичко- свалям Ви шапка. И вече се огорчавам, че не мога така!
Трудно и е да сте реалист с такива чувства.
Спокойно Оня закон за отмъщението е от преди 1100 години за кръвнината. Но ние вече сме в списъка на демократите Има една категория демократи, които мислят, че всичко само на тях е позволено дори са компетентни за всичко. Не съм съдия, но имам диплома с правни знания и жизнен опит който ми дава основание на тези мисли. Ако не ги приемате, оставете си на Вашето. Но не ме ругайте и прекаклявате вече с нетърпението си.
Поисках Ви прошка, но нв значи, че щв мисля като Вас. Нито Вие като мен.
цитирай
9. viovioi - Ами като идат на Автосервиз докторите
10.03.2008 10:57
защо реват??? Хак да им е!:))
цитирай
10. cecobob - НЯМА ЗНАЧЕНИЕ, КЪДЕ ЩЕ ОТИДЕМ
13.03.2008 21:41
Големите палячовци превърнаха всички ни в артисти. Валиден е принципа на голямото клатене. Всеки клати всеки. За това ни се вие свят.
Трабва яко да разклатим горе. Трябва да се смени принципа.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cecobob
Категория: Забавление
Прочетен: 398069
Постинги: 112
Коментари: 1105
Гласове: 4135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930