Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2008 12:25 - СЕГА Е 2098 ГОДИНА
Автор: cecobob Категория: Други   
Прочетен: 3041 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 23.11.2015 10:20


  Отдавна съм умрял. Душата ми отлетя от тялото като ракета и се озова в космоса. Бавно, бавно започна обратния процес. Трябва да се рея и да се въртя около звездите, като все повече ще се доближавам до земята. Така някой ден душата ми ще влезе в тялото на някое новородено бебе. За добро или за лошо.

    Вече ясно се вижда земята. Интересно!? Станала е доста по-синя. Океаните и моретата са залели огромни части от сушата. Преди години всички знаехме, че това може да се случи, но не направихме нищо. По- голям процент от хората на земята живееха с девиза: - след мен потоп- важно е сега да съм добре. Все повече душата ми се доближава до земята и все повече се разгаря любопитството ми.

Искам да разбера, как живее детето ми. Търся с поглед контурите на България. Оглежадам се за Черното море. Сигурен съм, че не може да не забележа зеления безкрай на Родопите. Нищо не виждам. Летя, взирам се и изведнъж – ДА! Морето, Стара планина – това е! Добре е, че съм само душа. Ако имах и сърце, щеше да се пръсне. От българските гори бяха останали само грозни и изгнили пънове. Родината ми с форма на зелен лъв се бе превърнала в лунен пейзаж. Все повече започвам да се притеснявам за детето си. Преди години знаехме, че това може да се случи, но по-важно беше собственото ни добруване. Повечето българи живееха, като за последно. Никой не искаше да знае, какво ще е след него- рай или потоп. След мен и потоп!

   Продължавам да се спускам. Ето я София! Голяма е! Граничи с Пловдив, Русе, Сандански, а на запад е опряла до сръбската граница. Търся с поглед храма „Александър Невски” – най-високата точка на София. Няма го!!! Добре, че съм само душа. Ето я джамията! Спускам се. Ужас! Добре е че съм само душа. Цялото гъмжило от хора на улицата е съставено от турци, цигани и китайци. Не чувам и дума на майчиния си език. Ужас! Всички знаехме че това ще се случи. Всички виждахме как циганите и турците се множат като зайци и заливат държавата ни. За китайците предупреждаваше още Нострадамус. А тогава ние какво? А? След нас потоп. Добре че съм само душа!

   Къде е детето ми?

  Проверих всяко кътче. Проверих цялата смрад. Няма го! Избягало е милото някъде по света. Къде ще го намеря сега? Добре, че съм само душа!

   Докато търсех открих двама българи. Мъж и жена. Правеха секс върху купчина тор. Казвам секс, защото от любов се раждат деца, а около тях бе осеяно с презервативи. И те живеят за днес. Съществуват върху купчина тор, единственото място останало за българи. Така беше и преди. Държавата се скапваше пред очите ни, старите измираха, младите бягаха, а ние останалите мислехме само за себе си и сеехме презервативи. Страшно е! Добре, че съм…Не, аз съм неспокойна душа. Ще летя докато не открия детето си. Нямах спокойствие на Земята, сега нямам спокойствие и на небето. Защото…




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Тревожно и страшно!
15.07.2008 20:23
Това ни очаква, ако не се събудим!!!!
цитирай
2. cecobob - тревожно и страшно е
16.07.2008 08:05
Кроталке ти не спиш
цитирай
3. slavuncho - Толкова черна картина...
16.07.2008 08:05
Лошото е, че имаш основание.
цитирай
4. cecobob - трябва да гледаме напред
16.07.2008 08:16
ако след това, което става в "държавата" може да очакваме друго - нека някой го опише.
цитирай
5. cefulesteven - Настръхвам като си помисля, че п...
16.07.2008 17:04
Настръхвам като си помисля, че прогнозите ти може и да се окажат верни, а ако позволим да се кара в този дух, както са започнали, то е неизбежно.


цитирай
6. val - Има истина в картината, но с нещо не съм съгласна ....
16.07.2008 19:53
Не съм съгласна с идеята за душата, която ще се прероди, но пък основната тема на постинга е много ценна и наистина - ако не се събудим, ако не се променим, ако не мислим повече за бъдещето на творението..... какво ще остане след нас?!?!

Поздарви и дано успеем да променим себе си, семействата си, близките си - така ще променим онова, което обичаме и за което копнее сърцето ни - любов и мир, свобода, истина!

Слънчеви дни!
цитирай
7. cecobob - Не се занимавай с простотии.
16.07.2008 20:55
Раждай деца.Я виж какъв красавец имаш до себе си. Искам близнаци. И честито !
цитирай
8. galinabg - нямам думи....
17.07.2008 10:46
тъжно е...мълча....
цитирай
9. cecobob - НЕ
17.07.2008 12:36
Не трябва да мълчим. Трябва да крещим. Блога е чудесно място от което да призоваваме към нетърпимост.
цитирай
10. galinabg - ЦВЕТАН,
19.07.2008 21:10
И КАКВО ОТ ТОВА, ЧЕ КРЕЩИМ ?! ХОРАТА, КОИТО БЯХМЕ ПО БАРИКАДИТЕ 89-ТА,СЯКАШ ВЕЧЕ СМЕ ИЗМОРЕНИ....НА ДЕЦАТА НИ НЕ ИМ ПУКА ....Е, АКО ТРЯБВА ЩЕ СЕ СТЕГНЕМ ВЕТЕРАНИТЕ:)))))))
цитирай
11. cecobob - Аз бих казал, какво като мълчим. Какво чакаме?
20.07.2008 17:28
Блога е едно от местата в които трябва да сеем нетърпимост. В държавата стават неща, които обръщат съзнанието ни. Правителството упражнява абсолютен геноцид над народа. Какво става на запад, когато хората излезнат на улицата и крещят? Промени!
цитирай
12. enjoy6 - Накрая ще се превърнем в един
21.07.2008 22:27
ад населен с мъртви души, защото и тези, които сега грабят като за последно ще се окажат в един момент в него.
Тежко и горко на доживелите 2098 -ма.
Останаха ли доблестни мъже в тази държава...
цитирай
13. cecobob - по-скоро
20.08.2008 16:40
не
цитирай
14. elcho - И все пак, ако стигнеш до АДА, неспирай да вървиш...........
16.11.2015 10:07
Преди да направим крачка към бъдещето, да си припомним миналото, да осмислим настоящето,.......да седнем и да помълчим.................................
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cecobob
Категория: Забавление
Прочетен: 397362
Постинги: 112
Коментари: 1105
Гласове: 4135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930