Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2008 18:05 - АНОНИМНИЯ БЛОГАР- ИСТОРИЯТА СЕ ПОВТАРЯ...
Автор: cecobob Категория: Други   
Прочетен: 8555 Коментари: 27 Гласове:
0




Преди седмица бях нападнат незаслужено от някой си Златко..оказа се обаче, че този Златко бил bloger със страшното име "grobarq". Прочетох повечето постинги и открих младо момче,  обидено от апатията и от липсата на инетерс и коментари към постингите му. Крехката му младост и самолюбието му малко, по-малко, са го превърнали в нещо, което не е желал да бъде никога. Аз му прощавам. Копирам негов текст от bloga му, за да направите анализ и коментар на развитието му.



16.07 13:38 - Чувствам се измамен и дълбоко обиден!!!

Така в предишния си постинг не се представих толкова подробно може би защото се вълувах.Казвам се Мариян,но в форумното общество съм известен като гробаря. От няколко месеца пиша в блог.бг. Пишейки в блога на anlov с който се разбираме чудесно срешнах много хора,повечето от тях анонимни. Зарадвах се искрено когато започнаха коментари от анонимно лице описващо себе си под името Даскалеску. Всъщност аз съм имал форумен контакт с истинското лице Даскалеску и знам много неща за него. Този човек анонимния Даскалеску се представи толкова добре за него че аз в продължение на месеци останах с впечатлението че си комуникирам с истинския мой форумен приятел,на когото дължа толкова много. Нямате се и представа какво испитах когато разбрах че съм бил лъган. Искам всички да знаете че ако в блога ви пише анонимно лице с такова име да се съмнявате в истиноста на това което говори!!! Призовах няколко пъти след раскритието това лице да се появи но изглежда няма да го направи. Аз смятам че хора които си присвоят чужди никнейми и имена трябва да се срамуват от себе си. Те са проблем за обществото. Като стана дума за общество чудно ми е и дали там не хитруват и мамят. Е това е казах това което трябваше!!! Искрено се надявам истинското лице с никнейм Даскалеску скоро да се присъедини към голямото блог семейство и да защити достойно името си!!! Автор: grobarq Категория: Лични дневници



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viovioi - Интересни откровения!
19.08.2008 18:17
Но аз съм от желязо и наказвам мекушавите!
цитирай
2. krassko - Анонимните
19.08.2008 18:41
Интересна явление са. Проучваме ги, сега те са на ред-правим им досиета, сортираме ги. За моя радост
през последните три месеца доста излязоха на яве, даже снимките си сложиха. Скоро ще пиша и за тях
кои са , какви са и защо го правят.
В блога си им спрях коментарите. Нека четат колкото си искат, няма лошо, но ако искат да коментират - нека се регистрират. Купона си е купон, но това не е БАЛ С МАСКИ.
цитирай
3. krotalka - В повечето случаи,
19.08.2008 18:55
коментарите на анонимните са злобни и недружелюбни. Рядко се срещат позитивни коментари от анонимни, защо ли?! Някои блогери коментират като анонимни тогава, когато искат да оплюят. Комплекси ли избиват, що ли? В последните месеци тази тенденция се засили, водят се някакви войни на оплюване срещу отделни личности...
Анонимниците ми приличат на едно времешните доносници! Самото име "анонимен" не ми допада!
цитирай
4. cecobob - в началото определено бях бесен
19.08.2008 20:12
мисля, че никой не съм обидил и не заслужавах такива обиди по мой адрес. След като прочетох блога на "Гробар" - Златко анонимния, започнах да търся причината за това явление. Открих някаква моя истина с която няма да ангажирам никой. Аз на тоя етап съм склонен да му простя и му прощавам. Важно е за мен да чуя и вашите мнения по въпроса. Гробаря нека чете и сам да си направи равносметка. Аз му писах някои неща за честта и мъжката доблест. На неговите години момчетата стават мъже. Сега е негов ред.
цитирай
5. cecobob - Няма значение приятелю
19.08.2008 20:15
Има вина има виновен. Изправи се и направи каквото трябва. Ще видиш, че всички свестни ще те подкрепят. Моите читатели ще са първи.
цитирай
6. анонимен - Извинявай
20.08.2008 08:51
Извинявай цецобоб- както знаеш никога не съм те нападал с истинското си име и това което говорех не го мислех. Надявам се че всичко ще бъде забравено!!!
От мен повече обиди няма да чуеш. Смятам те за интелигентен човек и останах с впечатление че преди да разбереш че бях Златко и ти си с добро впечатление от мен!!!
Може да истриеш коментарите в предишния си постинг!!!
цитирай
7. cecobob - приемам извинението ти
20.08.2008 08:58
и с интерес ще следя блога ти.
цитирай
8. cecobob - изпьлних
20.08.2008 11:24
желанието ти.
цитирай
9. анонимен - от гробаря
20.08.2008 12:18
Изтриха блога ми,моля ви обърнете се до клеопатра тя ще ми помогне,моля ви!!!
цитирай
10. cecobob - ще опитам
20.08.2008 13:05
още днес
цитирай
11. анонимен - Цецо
20.08.2008 13:13
Моля те напиши и само да потвърди регистрацията на имейла,тя знае- само и напиши едно лично
Благодаря
Поздрави
цитирай
12. kleopatrasv - При мен
20.08.2008 13:59
няма постъпило известие от блог.бг все още ......
цитирай
13. cecobob - благодаря ти
20.08.2008 14:47
дано успееш
цитирай
14. анонимен - Аз направих регистрация
20.08.2008 16:57
Дан да стане,нямам време сега
цитирай
15. анонимен - от гробаря
20.08.2008 18:02
Дайте миш шанс да ви обясня всичко моля ви,Клео никога не съм се възползвал,имам основателна причина за държанието вчера и днес,Повярвайте ми,дайте ми шанс за обяснение а след това ще изчезна щом искате.
Дано регистрацията да стане,разбрах че е имало проблем с блоговете нещо
цитирай
16. cecobob - Гробар по-спокойно
20.08.2008 19:33
Аз вярвам,че срещу теб има мислещи хора, които ще ти дадат втори шанс. Но само от теб зависи дали ще го пропилееш пак. Писах ти няколко пъти - дръж се като мъж. Успех !
цитирай
17. анонимен - От гробаря
21.08.2008 12:17
Хората които ми бяха приятели се обърнаха срещу мен, останах сам, мислят ме за измамник а не е така. Идглежда никога повече няма да имам блог и това напров ми раскъсва душата,не ми дадоха право на отговор-нападнаха ме ,какво да правя?
цитирай
18. cecobob - Гробар
21.08.2008 12:25
аз направих, каквото трябваше. Изобщо не сьм в час за начина по които мога да ти помогна . Определено смятам, че имаш право на шанс.
цитирай
19. анонимен - Който може да ми помогне да пише
21.08.2008 15:01
Трбва ми имейл само,моля ви нито влизам в пощата нито нищо,нужно ми само за регистрация,който може да помогне да пише.
Благодаря ти Цецо въпреки че не заслужавам подкрепата ти,но както казах- завърна ли се в блог.бг че ти обясня всичко в лично съобщение!!!

До турбото и готик-момчета знам че трудно ще ми повярвате по скоро няма да ми повярвате но съм длъжен да ви кажа това- никога не съм се възползвал от вас и не съм ви мамил,не съм стид имам логично обяснение за постъпката си,дайде ми шанс да ви кажа.
Моля ви,най вече теб готик,ПОВЯРВАЙТЕ МИ
Защо всички ме нарочиха за черната овца на блог.бг,имам право на втори шанс!!!
Благодаря ви
цитирай
20. анонимен - ;-)
21.08.2008 15:54
на гробаря душата се разкъсва. Коравосърдечници такива!

Лекето май се е изпарило. Да го отпразнуваме с едно караоке?
цитирай
21. gothic - Гробар, какво да ти кажа. . . направи ...
21.08.2008 21:07
Гробар, какво да ти кажа...направи нещо, което мъж не бива да го прави. Повярвай пич, знам какво е мъжко поведение. Съжалявам....
цитирай
22. cecobob - анонимен 21
21.08.2008 21:40
ако искаш да ми кажеш нещо -моля да го направиш с името си. Защо ? Защото ти не си анонимен. Ти си блогър, който прави неща срещу които се бори. Това, което ми казваш, можеше да го направиш с друг тон и с името си - на което щях да отвърна с приятелска усмивка. Помисли по въпроса.
цитирай
23. cecobob - коментарите в моя блог вече са затворени
21.08.2008 21:45
за анонимни. Временно.
цитирай
24. анонимен - От гробаря
22.08.2008 14:27
Изглежда това бе краят ми в блог.бг. Името ми вече не трогва никой,за всички аз оставам едно леке без право на защита! Хората които уважавах искрено ме пренебрегнаха-turbo4, Клеопатра,Готик и много други.
Нямам вече приятели тук,не виждам и смисъл,не ми се дама шанс да се оправдая защото си мислят че съм най големия враг не само на тях а на цялото блог пространство.
Призовах да ми помогнат-никой не откликна,затвориха всички врати за мен все едно затварят на чумата и бягат панически.
Има един човек с който съм говорил най подробно за това държание и може да се досети защо последните дни на моя блог се дължах така,това е fenris.
E както и да е- това явно е края на Гробаря!!!
цитирай
25. анонимен - Здравейте ,
22.08.2008 17:54
какво точно става тук ?
Има постинг от блог.бг в избраните за тролове . Гробар , за твоя случай бих чула и фенрис какво мисли по въпроса. Не знам , намери начин да си направиш поща , и се регистрирай наново , аз обаче не съм сигурна дали блога не ти е бил откраднат , както на Кроталка преди време.
И кой пише дори сега , как да сме убедени , че е истинското момче от днес . бг. Мен ме имитираше някой , който пишеше на четири правописни стила , като запазваше стилистиката обаче. Нямам и идея какво е наложило на модераторите да изтрият твоя блог. А цецо е прав за втория шанс , всеки има право !

цитирай
26. zakon - Лека
26.08.2008 02:16
Му пръст НАРОДНА.
цитирай
27. elcho - Внимавайте....внимавайте....!!!
16.11.2015 09:58
Няма анонимни ! Всички Ви познавам по правописните грешки...!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cecobob
Категория: Забавление
Прочетен: 397472
Постинги: 112
Коментари: 1105
Гласове: 4135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930