Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2008 20:31 - ГОРЕЩА ТЕМА
Автор: cecobob Категория: Други   
Прочетен: 26101 Коментари: 75 Гласове:
0

Последна промяна: 03.09.2008 22:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
              Вече близо година наблюдавам и изучавам  Blog.bg. Интересувам се от написаното в блоговете, интересувам се и от коментарите. Шарен свят. Теми, колкото щеш, мнения колкото щеш. Като почнеш от най-леки тематики и стигнеш до теми, които парят.Тук човек не може да не намери своето четиво. Думата ми обаче, е за ГОРЕЩИТЕ ТЕМИ. Те са в оранжевото каре, което се намира в горния десен ъгъл на блога. Кой решава, кои теми трябва да са там? Кой решава, коя тема е гореща. Например, ако темата е за гореща леща или топли царевички, няма две мнения – направо в ГОРЕЩИ ТЕМИ. Но за други по-разхладителни истории - хайде моля !!!          Моето мнение е, че нещо не е наред. Притесняваме и това, че не е въпрос на неразбиране. По скоро е въпрос натънка цензурка. За това се появяват теми, които само заемат място. Или може би някой гледа да запълни мястото, за да няма къде да попаднат наистина ГОРЕЩИТЕ ТЕМИ.          Според мен една тема е гореща, когато социално ангажира повече хора. Тема, която поставя проблем, засягащ голямата част от обществото.          Но това е според мен. Модераторите явно са на друго мнение. Според вас пък, истината може да е по средата.          Може пък , аз да не разбирам. Не знам.             



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Аз и НИЕ
03.09.2008 20:36
Нямам навика да се впускам в дискусии, но бих прочела какво е твоето мнение? Какво трябва да се одобрява и какво не. Наистина ми е интересно да пробвам своята обективност.
цитирай
2. belisima777 - Здравейте, господине, аз съм тук в ...
03.09.2008 20:40
Здравейте, господине,
аз съм тук в блог.бг съвсем случайно и останах по мои си специални причини. Почти бих казала, че съм индиферентна към ставащото тук ( с уважение към вашата страница), но по моите бегли наблюдения (допускам, че мога и да греша) горещите оранжеви теми стават тези, които имат много мнения. Аз просто съм останала с такова впечатление. Спомогнах с ценните си мнения да натрупам много такива в една смешна и инфантилна тема, после си ги изтрих, но тя все още е в оранжевия списък, много странно, значи греша, не е до броя на мненията. Чудна работа , какъв ли е критерия:)
цитирай
3. cecobob - МОЕТО МНЕНИЕ Е ЯСНО ИЗРАЗЕНО
03.09.2008 20:41
Самото понятие "ГОРЕЩА ТЕМА" дава отговора. Това е тема, на която трябва да се обърне особено внимание, защото казва нещо, което е важно за много хора.
цитирай
4. meduza - Ние избираме
03.09.2008 20:41
Доколкото разбирам ,там попадат теми,който са най-коментирани.Така,че това си зависи от четящите , а не от модераторите.
цитирай
5. cecobob - Има разлика
03.09.2008 20:43
Едно е "Гореща тема", друго е "Избрани публикации" Така поне мисля аз.
цитирай
6. meduza - Ако сега направим 20 коментара
03.09.2008 20:46
и твоят пост, ще се яви в горещи
цитирай
7. cecobob - за Медуза
03.09.2008 20:46
Един пост може да се превърне в обикновенна говорилня-обикновен скайп. Това не значи, че в поста се засяга "ГОРЕЩА ТЕМА"
цитирай
8. meduza - Напълно съм съгласна
03.09.2008 20:48
Прав си.
цитирай
9. meduza - Ей на ,писах за Слави - 71 коментара!
03.09.2008 20:51
Което изобщо не е горещо , но се появи в рубриката
цитирай
10. анонимен - Аз и НИЕ
03.09.2008 20:51
Пак ще попитам. "Гореща тема" е гореща за всички или само за определени хора? Цецо чувал ли е за сайтове за новини, централни емисии по ТВ, интернет сайтове или ни предоставя инфо от "първа ръка"?
По другия въпрос- не ме е еня кой какво пуска, еня ме е дали е интересно- пак по субективния критерий. Вашия субективен какъв е?
цитирай
11. mirchev - :)
03.09.2008 20:53
Успял си? :)
цитирай
12. анонимен - Примерът от мен-за днешния ден горещи теми!
03.09.2008 20:55
1. Критерии за пенсионерските почивки в 4-звездни хотели( а те по какъв критерии ще се избират, сигурно от кръга от обръчи:))))? В тази тема бих предложила критерии да бъдат
- години трудов стаж - НЕ-съответстващ на РАЗМЕРА на пенсията
Баща ми и майка ми отиват със заслуги- общо 82 години трудов стаж - 220 лева пенсии

2-ра ГОРЕЩА ТЕМА- първа копка АЕЦ"Белене"
- независими( от кого) или още по-зависими(от кого)
Дали има писали по темите днес??? Не може ли да има някакъв вид търсене по тема?

Поздрави за гражданската Ви позиция!
цитирай
13. cecobob - АНОНИМЕН
03.09.2008 20:56
Ще ти кажа. Нещата трябва да са ясни. Нещата трябва да се разграничават. Теб не те е еня, но тук пишат хора, които ги е еня. За да напишеш нещо,трябва да го усетиш, да го премислиш и тогава да го напишеш.
цитирай
14. viki11 - Г о р е щ а е, к о г а т о е А К Т У А Л Н А. Няма да ...
03.09.2008 20:59
Г о р е щ а е , к о г а т о е А К Т У А Л Н А.
Няма да измисляте сега журналистиката!
цитирай
15. buratino - Гореща тема: Как да прелъстиш мо...
03.09.2008 20:59
Гореща тема: Как да прелъстиш монахиня във влака????
Студена тема: Как да прелъстят Цървулстефан където и да е!
цитирай
16. meduza - Да , но пък си има рубрики за различните теми
03.09.2008 21:00
Има новини,има забавление- за всеки да си избере
цитирай
17. cecobob - Ето 12 анонимен
03.09.2008 21:00
поставя наистина горещи теми. Ако излезнат такива постинги навреме и са добре оформени, тяхното място е в "ГОРЕЩИ ТЕМИ". Ако някой описвма, как ечукал германка на плажа и е супер добър и забавен - моля, нека го сложат в избрани - Лични дневници.
цитирай
18. cecobob - Медуза
03.09.2008 21:04
пак ти повтарям. Има достатъчно категории в блог.бг всеки можеда си избира, а и има ИЗБРАНИ ПУБЛИКАЦИИ. ГОРЕЩАТА ТЕМА МОЖЕ ДА Е НОВИНА, СЪБИТИЕ, ПРОБЛЕМ тя не е забавление.
цитирай
19. meduza - Личен избор
03.09.2008 21:06
Аз Лични дневници не чета и ми е много добре :)
цитирай
20. анонимен - Златко съм
03.09.2008 21:06
и искам да ти кажа че си много тъп
цитирай
21. meduza - Избраните са наистина избрани от модераторите
03.09.2008 21:07
Горещите си ги избираме ние.
цитирай
22. cecobob - Аз например чета всичко,което ми харесва и ме грабва.
03.09.2008 21:09
Например в избрани е трудно човек да се ориентира. За мен едно е добро, за друг друго. Много хора, много мнения. Нормално е. Но в "ГОРЕЩИ ТЕМИ Е ДРУГО" , там няма място за историйки с неочакван край. Но това е според мен, и именно за това поставям въпроса.
цитирай
23. meduza - Ето вече и ти си горещ
03.09.2008 21:10
Ето вече и ти си горещ
цитирай
24. cecobob - Медуза
03.09.2008 21:10
обясни ми ,как ги избираме ние?
цитирай
25. meduza - Като коментираме
03.09.2008 21:13
Последният в Горещо имаше 20 коментара , като направи ти 21 и хоп-измести го
цитирай
26. cecobob - проверих
03.09.2008 21:14
вярно е. Но при това заглавие няма друг начин. Това наистина е гореща тема, тя засяга всички блогери и трябва да се изясни. Или казано направо засяга проблем, касаещ страшно много хора от цялата страна пишещти тук.
цитирай
27. meduza - Първият има 47
03.09.2008 21:15
Правим 48 коментара и ти си пръв :)
цитирай
28. cecobob - Ще полудея
03.09.2008 21:17
Аз съм влизал в блогове, където коментарите се водят между двама и стигат до оргазъм. Наистина става горещо но това не касае 90% от четящите. Е в " Горещи теми" ли да го поставим този пост?
цитирай
29. meduza - Не
03.09.2008 21:18
Но тук е така
цитирай
30. cecobob - виждам,че е така
03.09.2008 21:24
затова поставих темата. Надявам се модераторите или който е там някъде, да промени схемата и да разграничи понятията.
цитирай
31. cecobob - Лошото е пак
03.09.2008 21:28
че отново няма достатъчно мнения. Ние с теб Медуза не можем да решим проблема. Няма достатъчно дискусия. Стана като в държавата. Пълно мълчание. Да ама ние си казахме думата. Поздравявам те Медуза!
цитирай
32. meduza - Явно горещо е това което вълнува четящите
03.09.2008 21:30
Критерии за пенсионерските почивки в 4-звездни хотели - на кой тук му пука за това - на никой. Може да е жалко ,но е факт.Но я пусни нещо за Азис и гледай какво става.Не са виновни модераторите , ние сме си такива
цитирай
33. cecobob - Не сме виновни ние
03.09.2008 21:33
Този,който е оставил тази "вратичка" е виновен. И според мен не е случайно. Но само според мен.
цитирай
34. анонимен - :)
03.09.2008 21:44
разбира се в България никога не сме виновни "НИЕ", винаги е виновна е държавата, правителството, медиите , а сега и модераторите ...голем смех;)
цитирай
35. анонимен - Аз и НИЕ
03.09.2008 21:45
Цецо, виждам, че нещо против "вратичките" имаш. Виждам и против "цензурата". Последно?
Горещите теми са твоите и имаш против модераторите. Другите теми миришат на януари, а с Медуза се разбрахте.
Обичаш да пишеш- виждам, радвам се. Криво ти е също така, дай си номера на кю и да спрем този поток от бла-бла.
цитирай
36. meduza - 35
03.09.2008 21:49
И на мен ми е криво , кой си , дай инфо
цитирай
37. cecobob - това също е интересно
03.09.2008 21:55
винаги се появяват анонимни и тръгват да ни решават проблемите. Искате да ви дам нещо. Добре , но на кого? Ето това е голем смех. И наистина от време на време поставям горещи теми. Но го правя с името си, със снимката си, не се срамувам, не се страхувам и никога не пиша, като анонимен. Може да напиша един коментар, но отдолу пише cecobob.
цитирай
38. cecobob - № 37
03.09.2008 21:59
Аз съм на 47. Ако мислиш,че мога да се метна в скайпа ,когато си поискам,се лъжеш.
цитирай
39. анонимен - аз пък съм Доня Перфекта. Да дам ли ...
03.09.2008 22:02
аз пък съм Доня Перфекта. Да дам ли снимка? Не се излагай- това е интернет, нима вярваш, че всичко е истинско и че всичко трябва да е по твоите правила.
Апропо, умело отклони темата.
Няма повече да пиша тук- не се правя на сърдита, причините са чисто мързеливи. Дадох си номера на кю по-горе. Уелкъм.
цитирай
40. cecobob - поне ми се иска
03.09.2008 22:05
да е истинско. Кво да правя? Съдба.
цитирай
41. chilly - cecobob за една година не си ли ра...
03.09.2008 22:17
cecobob за една година не си ли разбрал, че модераторите или модераторът страдат от централна мозъчна недостатъчност?
цитирай
42. fenris - . meduza
03.09.2008 22:23
Последният в Горещо имаше 20 коментара , като направи ти 21 и хоп-измести го
Хъм и това не е критериЙ!
цитирай
43. cecobob - не мога да твърдя това
03.09.2008 22:26
На мен просто ми направи впечатление,че в "Горещи теми" прекалено често има неща,които по никакъв начин не се вписват към заглавието на това прословуто оранжево каре. Това исках да споделя. Споделих го. Виждам,че това се харесва на 99 % от блогърите. За тях няма значение. Значи аз не разбирам. Така завършва и поста ми.
цитирай
44. belisima777 - Фенрис, аз още в началото им к...
03.09.2008 22:26
ами Фенрис, аз още в началото им казах, че най-елементарното и индиферентно наблюдение като моето показва, че броя на коментарите не е достатъчно условие, ама те - НЕ, говоркаха си досега:)))))
цитирай
45. valsodar - Цецо, не плаши народа ! :)))
03.09.2008 22:30
Колкото е по-безмислен дебата по една тема и колкото повече се доближава до секс чат за запознанства и неприлични предложения, то толкова по-гореща става темата, ако "някой" преди това е имал неблагоразумието да я сложи в "избрани".
А как влизат там темите, е загадка подобна на тази, къде отиват щъркелите след като донесат бебетата :)))

цитирай
46. cecobob - fenris
03.09.2008 22:31
пропуснал си 28 коментар. Предполагам,че е без да искаш. А с 44-ти слагам край на коментарите. Това бе достатъчно. Убедихте ме,че не съм прав.
цитирай
47. анонимен - Pечник
03.09.2008 22:42
Това гореща тема се доближава по понятие и предназначение в нашия блог до сродните изрази ,като ,,въздух под налягане ,, особено ,ако се вземе впредвид произведенията влизащи там.
Приятна вечер на всички !
цитирай
48. cecobob - lidis
03.09.2008 22:47
Голяма риба хвани, голяма дума не казвай. Приятна вечер :)))
цитирай
49. анонимен - дървена тема:
03.09.2008 22:55
как на Буратино расте носът?
цитирай
50. silencemurmur - по гореща тема
04.09.2008 01:30
май е станало много горещо на коментаторите. Ако съм способна да напиша нещо горещо, съм и способна да разгорещя читателите. Никой не ме спира да не държа публиката гореща.

На мене ми се прииска да се представи отговорния за блога състав в дума и снимка. Прииска ми се да се знае кой е зад екрана. Поканени са от мене и сигурно от участниците на блога. Ако нямат нищо за криене, ще го направят.

Silence
цитирай
51. alison - И модераторите са хора
04.09.2008 02:22
И те си имат пристрастия и слабости.
А това дали една тема е "гореща" или не, вълнува някого ,който знае за нея-нейният автор...и някой,който случайно се "рови"...
Обаче ,сякаш наистина заглавието и първите изречения решават съдбата на "творбите"...Не е ли така и с всички медии!?
цитирай
52. krassko - meduza
04.09.2008 02:24
Не си права за Азис. Публиката тук хич не я е еня за Азис.
цитирай
53. krassko - silencemurmur
04.09.2008 02:51
Преди да искаш да се представят модераторите, а те
са "наместниците" на Бога в Блога, е редно сама
да се представиш. Защото аз не правя разлика между
Анонимните в коментарите и пишещите
анонимно в блога. Анонимните в блога по професии, над това работя в момента.
90% от журналистите и редакторите пишещи тук
са Анонимни. Но това е друга тема.
цитирай
54. fenris - cecobob
04.09.2008 08:44
Просто цитирах медуза!Искех да кажа, че и коментарите не са достатъчни, май трябва и посещаемост!
цитирай
55. thomas - @cecobob
04.09.2008 08:58
Извинявам се, че не ми се четат 55 коментара, за да видя дали някой ти е отговорил, но механизмът на горещите теми изглежда така - в краткото списъче се виждат 5 от избраните теми, които в момента имат най-голям брой коментари, и едновременно с това не са по-стари от 3-4 дни. Та доколкото знам, става дума за пълна автоматика, а не за намеса "отгоре" ;-)
цитирай
56. roksolana - thomas,
04.09.2008 09:10
Темата "За политиката, политическите спорове....." влезе в "Горещи" с около 600 прочитания и по-малко от 20 коментара. В същото време имаше теми в блога с повече посещения и повече коментари.
Тези и много други факти (които за мен изобщо не са били проблем никога, само ги фиксирам :) отдавна са ме накарали да мисля, че всички класации, включително и "Горещи" се правят в ръчен режим, а не автоматично.
А вече какви са критериите за това - можем да гадаем до второто пришествие :)
цитирай
57. cecobob - разбирам те напълно.
04.09.2008 09:12
Гласуването и посещаемостта е редно да изтласка даден пост в " ИЗБРАНИ". а" В ГОРЕЩИ ТЕМИ" модераторите трябва да отделят материал, който дава информация за нещо, което се е случило или ще се случи и от това са засегнати или ще бъдат засегнати много хора. Новина с която повечето хора трябва да се запознаят навреме. Дори лична драма, която дава информация на хората за това, какво може да се случи на човек в личен план. И пак повтарям - това си е мое мнение, което исках да споделя с вас.
цитирай
58. анонимен - Прочетох постинга и по горните коментари
04.09.2008 09:14
Съгласен съм с написаното от теб.
Забелязъл че понякога наистина в горещи теми има постинги само с повече коменатри.
Наистина е чист механизъм!!!
цитирай
59. анонимен - Не, не
04.09.2008 09:26
всичко е дълбока конспирация на модераторите. Вкарват постингите в "Горещи Теми" срещу пари и реклами.
цитирай
60. thomas - @roksolana
04.09.2008 09:32
Броят прочитания няма значение. Само броят коментари. И разбира се, една тема може да влезе в горещи с 12 коментара, а друга да не успее да влезе с 60 - въпросът е единствено в това по колко коментара имат 5-те теми, които са в Горещи в момента. Винаги можеш да го провериш просто като ги отвориш. Елементарно е и не може да бъде подвластно на манипулации или ръчна намеса просто защото винаги можеш да го разкриеш :-) Така че не търсете винаги под вола теле!
цитирай
61. cecobob - thomas
04.09.2008 09:44
значи тази система не е удачна - според мен. Освен, ако отгоре пише "НАЙ-ИНТЕРЕСНА ТЕМА" или "НАЙ-ЧЕТЕНО", "ВИЕ ИЗБРАХТЕ" или нещо такова . но "гореща тема"
цитирай
62. roksolana - thomas,
04.09.2008 09:50
Няма тепърва да проверявам, защото вече съм проверявала. Наистина е елементарно :)
цитирай
63. thomas - Защо!?
04.09.2008 09:50
Една тема е гореща именно ако е в устата на много хора. На блог език "говорят" означава просто "коментират". Системата си е много добра даже.
цитирай
64. thomas - @roksolana
04.09.2008 09:51
И като си проверявала, намерила ли си случай, в който това, което аз казвам, не е вярно!? Единственото изключение могат да са вече остарели горещи теми, които падат просто заради "старост", а не заради това, че са задминати по брой коментари.
цитирай
65. benoa - Системата е добра
04.09.2008 12:26
колкото българската демокрация, уж в замисъла си е справедлива, а на практика все нещо не се получава. Много от темите са "горещи" поради желанието на авторите да са на първа страница - провокативни имена с неотговарящо съдържание, коментиране на вечни теми за цигани, гр. транспорт, политика... Трети теми от този вид са превърнатите в чат - или чатещите се познават от предишни разцъквания, или, в повечето дразнещи случаи, автора на творбата отговаря поименно на всеки отделен коментар.
Всъщност за да се разбере дали темите, попаднали в 'горещи' заслужават да са там, първо трябва да се зададе критерий по който да се оценява.
цитирай
66. silencemurmur - за коментар 53:
04.09.2008 15:39
Krassko,
Видях случайно в wordpress, че съставът се е представил без да иска голямата анонимна маса от потребители да се представя. Даже и да се представя, моята административна личност е важна само за закона и данъците, и си остава анонимна. Човек от масата си е маса за месене.

Silence
цитирай
67. lamentingmoon - Горещите теми
04.09.2008 16:11
се въртят около няколко проблема, които честно казано мен грам не ме интересуват, защото само си пишем. а и са толова предъвкани, че чак ми се гади като видя някакво такова заглавие. естествено че има цензура. Естествено че има толериране или каквото и да е там на определени автори. че нали сме хора. Не гледам телевизия, не слушам радио и се чувствам прекрасно, особено при мисълта че след две седмици точно се махам завинаги този път от тук.
цитирай
68. анонимен - Цецо Какво изкашда постингеш?
04.09.2008 17:16
Добър ти е коментара но какво изкаш да постигнеш?
Започваш да приличаш на турбо четири или турбоч който се заяде нещо с блогари и с самия блог.бг- и какво постинга- рухна психически и доказа че обвиненията по негов адрес са истина.
Но това е друго
Зададох ти въпрос,изкам отговор!!!
Лек ден и не хаби нерви за глупости
От Георги Тенев!!!
цитирай
69. cecobob - г-н Тонев
04.09.2008 21:07
Изобщо не се ядосвом. Камо ли пък, да хабя нерви. Психически съм прекалино здрав и устойчив. Това, което засягам в темата е една моя констатация. Реших да я споделя, и то в най -лека форма. Интересуваше ме мнението на хората,които пишат в блога. Сам виждате,че мненията са разнопосочни. В коментарите се включиха "анонимни", които най-страстно защитаваха проблема. За мен по-важни бяха обаче,гласовете за подкрепа. За пишештите в блога, значение имат много неща. Читателите пък търсят своето. Някои анонимни заявиха:- Хич не ме е еня. Пишещите обаче търсят разбиране. Търсят сродни души. Искат да споделят с някой. Никой не иска да стои на самотна гара. За времето, в което съм в блога, определено личи, че не приличам на никой. Дистанцирам се от лични съобщения, от заговори и др.глупости. Имам определени теми, които ме вълнуват и съм последователен. Какво искам? Искам правилата да са ясни. А теб те поздравявам за добрия тон. Поздравявам те и за това, че ме питаш с името си.
цитирай
70. minavam - когато наминавам
04.09.2008 23:26
чета само горещите теми. Челната страница отдавна я зарязах - двама-трима модератори които не са ангажирани с блога запушват дупките по пътя с лансиране с шепа автори, избрани за любимци. Разбирам че нямат време и желание и не им се плаща точно за модерирането на блога, и покрай другите проекти са хипер-супер заети. Разбирам. но това мен, като потребител ама хич не ме интересува.
Горещите теми са интересни от социологичната гледна точка. чета ги внимателно. Мислещите хора винаги намират какво да четат, така че не искайте от 27-годишните младежи да са на ваш акъл, докато вършат работа, за която нито аз нито вие не им плащаме.
напоследък забелязах изкривеното разбиране на Блога в коментарите - ааа, уууу, политическите поръчки, манипулирането на обществото. Дайте да не си придаваме толкова важност, моля. Там са седнали няколко души админи/модери, които просто не взимат проекта на сериозно, защото имат и други задачки по подръжка към инвестора.
:-)
цитирай
71. virginblack - баш
05.09.2008 14:54
ама баш си е така.
цитирай
72. glarus - Мисленето е
05.09.2008 22:22
най - тежката работа и това вероятно е причината толкова малко хора да я вършат.
А горещото сами си го откриваме.........
цитирай
73. glarus - Мисленето е
05.09.2008 22:22
най - тежката работа и това вероятно е причината толкова малко хора да я вършат.
А горещото сами си го откриваме.........
цитирай
74. glarus - Мисленето е
05.09.2008 22:22
най - тежката работа и това вероятно е причината толкова малко хора да я вършат.
А горещото сами си го откриваме.........
цитирай
75. elcho - Добър ти е коментара но какво изкаш ...
16.11.2015 09:29
анонимен написа:
Добър ти е коментара но какво изкаш да постигнеш?
Започваш да приличаш на турбо четири или турбоч който се заяде нещо с блогари и с самия блог.бг- и какво постинга- рухна психически и доказа че обвиненията по негов адрес са истина.
Но това е друго
Зададох ти въпрос,изкам отговор!!!
Лек ден и не хаби нерви за глупости
От Георги Тенев!!!

До anonimen ... cecobob иска да ти каже, че когато elcho иска да си свали песни на Led Zeppelin или на Deep Purple- THE BEST, там няма моите любими песни !----радвам се, че ме разбра мене !!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cecobob
Категория: Забавление
Прочетен: 395375
Постинги: 112
Коментари: 1105
Гласове: 4135
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031