Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2008 12:56 - ШЕСТО ЧУВСТВО
Автор: cecobob Категория: Други   
Прочетен: 3158 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 06.03.2009 23:23


              Напоследък постоянно имам шесто чувство. Казвам ви, направо е супер. Още със събуждането сутринта и го усещам в главата си. През деня почти постоянно се сещам и се питам: - Абе аз дали имам шесто чувство? При най-малкото съмнение се обаждам на съпругата си и я питам. Отговора винаги е един и същ: - Споко бе човек, имаш разбира се. Веднага ми олеква и деня ми минава в мир и спокойствие. Някога, въпреки, че знам със сигурност, че имам шесто чувство - изтръпвам. Добре де имам шесто чувство, ама "Тоник" дали имам? Ами лимон? Ами леда, дали е станал? Абе лоша работа! Уж шесто чувство, пък куп въпроси. Казвам ви направо. Джин "Шесто чувство", без "Тоник", без лимонче и без лед - не,не,и не! Този, който е измислил този елементарен бъркоч, трябва да е гений. Не ! Това трябва да е Божие творение. Представете си само - тежък летен работен ден. Прибирате се у дома потни. Душче с прохладна вода. Две високи стъклени чаши. Сто милилитра студен джин "Шесто чувство", прибавяте сто и петдесет милилитра студен "Тоник", резън лимон, пет шест капки лимонов сок и накрая няколко бучки лед. Изчаквате спокойно да се изпотят чашите, преглъщате лигите и отпивате. Благодарете на Бог, защото това е негово творение. Намека за двете чаши не е случаен. После отпивате пак, и пак, и пак. На третия джин спирате с благодарностите. На третия джин може спокойно да започнете да псувате. Всичко, което видите и чуете около вас, задължително е достойно за псувня.             Казвам ви - имам шесто чувство. Сигурен съм, че постигате същите резултати и с друг вид джин. Сигурен съм, че зимата умело замествате джина с ракийки, конячета, уискита, винца. А ? А ? Лимончето замествате с туршийка. А ? Сигурен съм, че тайничко си псувате правителството, депутатите, съседите. Шшшшшшшш ! Имам чувството "че сме от една порода". Само дето аз и сега имам "Шесто чувство" . Ееееееей, не завиждайте! Може магазина още да е отворен. Наздраве !!! ................Оха !!!


image

imageimage

image


Тагове:   чувство,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Последния ти персонаж кърти миФки. ...
12.09.2008 13:32
Последния ти персонаж кърти миФки...Наздраве, Цецо!!!
цитирай
2. lelya - Поздрави, поздрави, поздрави!!!
12.09.2008 14:33
Поздрави, поздрави, поздрави!!!
цитирай
3. glarus - Tuk se spira
12.09.2008 19:38
i se pie! Nazdrave!
цитирай
4. dusha - :)
16.09.2008 16:24
аз от джин имам ужасни спомени, т.е. прекрасни ама после имах чувството, че ще умра, а и е отвратителен! :)))
цитирай
5. cornflower - страхотни илюстрации
20.09.2008 08:31
истинското лице на живота
цитирай
6. cecobob - Аа......а!!
18.03.2009 23:02
Аз не стигам до тук.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cecobob
Категория: Забавление
Прочетен: 398056
Постинги: 112
Коментари: 1105
Гласове: 4135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930