Постинг
16.09.2008 19:37 -
НЕЖЕЛАНИЯ БОКЛУК
Автор: cecobob
Категория: Други
Прочетен: 6389 Коментари: 23 Гласове:
Последна промяна: 16.09.2008 19:41
Прочетен: 6389 Коментари: 23 Гласове:
0
Последна промяна: 16.09.2008 19:41
За боклука на София става въпрос. Другите градове нямат този проблем. Защо ? По- добра организация - не. По - чисти хора - не. По - големи сметища - не. Нямат проблем, защото нямат хора. Има човек, има проблем. Няма човек, няма проблем. Страшна мисъл, на страшен човек. Аз бих добавил - много хора, много проблеми. А когато има проблем, нормално е да се роптае. В крайна сметка, всеки си гледа интереса.
Защо в София се оказват малки сметищата? Защо в София улиците станаха тесни? Защо в София автобусите са претъпкани? Защо в София мръсната канализация извира? Защо? Ами защото е пренаселена. Защото от цяла България хората се преместиха в София. Абсолютно нормално е софиянци да негодуват срещу това преселение. Именно възникващите ежедневно проблеми водят до тази нетолерантност. Тя се подклажда и от това, че хората от провинцията не желаят да вникнат в проблема и се разграничават. Изтъпанчват се по телевизията и бойко заявяват : - Ние не желам боклука на софиянци !? Не желаем да се разболяваме !? Искаме града ни да е чист !? Ами нали и софиянци искат същото. Защо не искат да ни разберат? За нашия боклук си имаме достатъчно място. Нека приемат боклука на своите си хора, дошли в София. Даже и канализацията е редно да се завърти към някои градове, за да пречистват в своите пречиствателни станции. Софийската вече ще експлоадира. Един от най-хубавите манастири в България "Свети Мина", който е в близост до пречиствателната- вони. От прекрасно място за отдих и молитва, любимо на софиянци се превърна в място, което всички избягват. За това, са чувствителни софиянци. За това, роптаят и негодуват. Както е тръгнало и рибарите от черноморието ще дойдат с лодките си в езерото "Ариана". Тогава какво ?
Изнервящо е и това, че не само се правят, че не разбират, но и злословят. София бил най-мръсния град. Софиянци били мръсни. Софиянци били бедняци. Софиянци били алчни. Или, както казва една моя колежка от Петрич: - Да зарежа аз такъв чист европейски град, отворен към Европа, към Гърция и да дойда тук в тая смрад. Сигурно съм луда!?
Аз пък и казах : - Не си луда, ти си нагла.
Не съм съгласен! Нямам нищо общо със София и с нейния боклук, с който занимават цялата страна, че и Брюксел.
цитирайние нямаме нищо общо и с петролните кладенци, ама петрола ни корегира цените - начина на живот.
цитирайа не цецомит?
цитирайно много митична. Боба е символ на нашата държава.
цитирайцецомит от цветан митов
цитирайразбрах те
цитирайИзпреварил си ме! Отдавна искам да напиша нещо по въпроса за боклука ...Всичкият боклук на България е в София , но никой не иска да се цапа с него ! Защо до преди няколко години нямаше такъв проблем ?
А на колежката ти си й казал истината - нагла е !Много мога да пиша и за боклука ,и за работните места, и за жителството ...,но се опасявам , че може да не бъда разбрана правилно !
Та отново за боклука - софийският боклук не е само проблем на общината , а на държавата !
А страшната мисъл на страшния човек/и аз няма да му казвам името:)/, отнесена към днешно време и днешния проблем не изглежда толкова страшна !Нали проблемите ги създават хората ?!
цитирайА на колежката ти си й казал истината - нагла е !Много мога да пиша и за боклука ,и за работните места, и за жителството ...,но се опасявам , че може да не бъда разбрана правилно !
Та отново за боклука - софийският боклук не е само проблем на общината , а на държавата !
А страшната мисъл на страшния човек/и аз няма да му казвам името:)/, отнесена към днешно време и днешния проблем не изглежда толкова страшна !Нали проблемите ги създават хората ?!
Явно само ти ме разбра. Действително проблема с боклука на София, вече е на държавата. Никой нямал нищо общо с боклука на София - хайде бе!? Поздрав и за теб !
цитирай
9.
анонимен -
...
20.09.2008 13:24
20.09.2008 13:24
С толкова много хора в София е редно общината да събира повече данъци и да си разрешава проблемите, както е редно, а не да търси пари или помощ от родните им места, от родните места на дедите им... И да, нагъл съм, трябва да с еоправят сами, като не могат софиянци пък да блокират общината, парламента, както се прави в цял свят и да видят колко напрактика бързо могат да се разрешават проблемите. Но понеже и друзята столичани са си овце както хората в цяла българия, остава им единствено да си блеят.... Да вземат пример от ШЕПАТА хора жишеещи в Суходол и да направят и те нещо за себе си.............
цитирай
10.
анонимен -
...
20.09.2008 13:28
20.09.2008 13:28
Хайде, 'София за софиянци', подписи от всички столичани, четвъртък по обед пред общината или парламента и повечко недоволство! Ако няма резултат до седмица, другата седмиц апо това време сваляте властта от управление и нека следващото да заеме мястото. Цецобоб- действай!
цитирайАз не искам да гоня никой от София. Просто другите общини трябва да приемат боклука на София без да мрънкат, докато крадците се сетят да направят завод за преработка на същия. А за данъците грешиш. Само софиянци плащат данъци в София, а останалите приходящи си ги плащат по родните места. Затова и данъците в София са огромни в сравнение с ...Сега ще накарат хората да си плащат за да паркират пред дома си - ужас. И то , ако намерят място. Представяш ли си , как се прибираш у дома в твоя град и пред къщата ти стои син елек и ти казва - -Не можете да паркирате тук, трябва да платите. Дали ще стоиш спокойно или ще започнеш да роптаеш като мен, а? Ама честно !
цитирай
12.
анонимен -
...
20.09.2008 17:57
20.09.2008 17:57
Трудно ще им бъде после в съда, понеже паркинга пред нашата кооперация си го направихме ние, ние си го асфалтирахме... Да накарат хората да си правят регистрация по местоживеене, или месторабота и да си плащат данъците където трябва. С роптаене няма резултати. Освен ако не е масово проява... Недоумявам защо софиянци, които са много по-отворени като личности, отворени към света, към политиката, към новото- защо не направят една подписка и не се съберат на един протест?
цитирайцелия народ трябва да се обедини и да протестира. Докато се разграничаваме от проблемите на учителите, от проблемите на лекарите, млекопроизводителите, животновъдите, шофьорите, ще я караме все така. Ние не се подкрепяме в нищо. Дано всички,които заминаха в чужбина се отворят към света,да сравнят политеките на правителствата и като се върнат ...
цитирайИзвини ме приятелю/ко!
По някаква случайност дипломната ми работа от Университета беше :"Организация на местните данъци и такси".Но дори и да не беше е елементарно да си представиш , че "местни" означава само за определени места и от определени данъкоплатци/в случая визирам София/. Та защо ,аджеба на мен ми вдигат такса "смет" многократно , а не получавам за това нищо?Дори по-лошо - боклука си стои и то около контейнирите!!! До колко може да се вдигне тази такса според теб ?
Ако търсим виновен за това , най-лесно е да кажа : ЖЕЛЮ!!! Та нали той като президент премахна софийското жителство?
Но тогава пък ще се надигне вой за погазване на конституционни права и демократични норми !
Изобщо този въпрос не е никак маловажен и не може да го разрешим ние тук - ти , аз ,Цецобоб ..., колкото и да ни се иска !
Въпросът е ОБЩОДЪРЖАВЕН и с това трябва да се заеме правителството ... иначе балите с боклук ще се прехвърлят като "горещ картоф" от община в община,/за което въпросните общини получават не малки суми, които събрани на едно място(т.е,централизирани) биха били от полза за кардиналното решение на въпроса - изграждане на завод за преработка на битови отпадъци!/.
Ако не си съгласен с мен , моля те дай ми някакви резонни доводи ! И остани си със здраве!
цитирайПо някаква случайност дипломната ми работа от Университета беше :"Организация на местните данъци и такси".Но дори и да не беше е елементарно да си представиш , че "местни" означава само за определени места и от определени данъкоплатци/в случая визирам София/. Та защо ,аджеба на мен ми вдигат такса "смет" многократно , а не получавам за това нищо?Дори по-лошо - боклука си стои и то около контейнирите!!! До колко може да се вдигне тази такса според теб ?
Ако търсим виновен за това , най-лесно е да кажа : ЖЕЛЮ!!! Та нали той като президент премахна софийското жителство?
Но тогава пък ще се надигне вой за погазване на конституционни права и демократични норми !
Изобщо този въпрос не е никак маловажен и не може да го разрешим ние тук - ти , аз ,Цецобоб ..., колкото и да ни се иска !
Въпросът е ОБЩОДЪРЖАВЕН и с това трябва да се заеме правителството ... иначе балите с боклук ще се прехвърлят като "горещ картоф" от община в община,/за което въпросните общини получават не малки суми, които събрани на едно място(т.е,централизирани) биха били от полза за кардиналното решение на въпроса - изграждане на завод за преработка на битови отпадъци!/.
Ако не си съгласен с мен , моля те дай ми някакви резонни доводи ! И остани си със здраве!
15.
анонимен -
...
21.09.2008 14:53
21.09.2008 14:53
Дано, дано... До тогава- действай! Направи подписка, идвам да изготвим плана и да започваме?! Все някой трябва да обедини хората? Или и ти като всички родни софиянци си добре платен, осигурил си си жовота и не ти се рискува по никакъв начин за друзята селяни, паплач?
цитирай
16.
анонимен -
...
21.09.2008 14:57
21.09.2008 14:57
Хубава дипломка, брат, вземи направи нещо за странта. И чети и мисли по внимателно- повече данъци, не по-високи данъци, повече, брой, от всички обитаващи София, а не само от софиянци, това е абсурд, а на всичкото отгоре само си блеете без да си посъберете недоволството... Да ви ги направят 1000 пъти по-високи, пък дано се събудите от сладката дрямка
цитирай
17.
анонимен -
до катан
21.09.2008 14:57
21.09.2008 14:57
Хубава дипломка, брат, вземи направи нещо за странта. И чети и мисли по внимателно- повече данъци, не по-високи данъци, повече, брой, от всички обитаващи София, а не само от софиянци, това е абсурд, а на всичкото отгоре само си блеете без да си посъберете недоволството... Да ви ги направят 1000 пъти по-високи, пък дано се събудите от сладката дрямка
цитирайанонимните, пак искате да сте анонимни. Пак някой друг да го измисли, някой друг да недоволства, някой друг да излезе на площада, някой друг да ... И какво значи - Да ви ги направят 1000 пръти? Звучи като - Да ви затрият, че да може..... Не си прав, нито добронамерен към проблем,който явно касае и теб.
цитирайИзвини ме , но аз не съм "брат" , а "сестра":)))!
А за страната ,т.е. за РОДИНАТА ни БЪЛГАРИЯ ВСЕКИ е ДЛЪЖЕН да направи нещо!
По въпроса за "повече" или "по-високи" данъци САМО от определени хора... Не мислиш ли , че и нашите права се нарушават?!
Тези , които работят в София , но нямат собствено жилище не плащат такъв данък , а правят боклук като за цяло село ! О , не , не , моля те! Не искам да казвам нищо лошо за българското село , най- вече да обиждам ИСТИНСКИТЕ СЕЛЯНИ! Мисля , че те -БЪЛГАРСКИТЕ СЕЛЯНИ са най-истинските ГРАЖДАНИ на БЪЛГАРИЯ!!!
цитирайА за страната ,т.е. за РОДИНАТА ни БЪЛГАРИЯ ВСЕКИ е ДЛЪЖЕН да направи нещо!
По въпроса за "повече" или "по-високи" данъци САМО от определени хора... Не мислиш ли , че и нашите права се нарушават?!
Тези , които работят в София , но нямат собствено жилище не плащат такъв данък , а правят боклук като за цяло село ! О , не , не , моля те! Не искам да казвам нищо лошо за българското село , най- вече да обиждам ИСТИНСКИТЕ СЕЛЯНИ! Мисля , че те -БЪЛГАРСКИТЕ СЕЛЯНИ са най-истинските ГРАЖДАНИ на БЪЛГАРИЯ!!!
20.
анонимен -
katan
29.09.2008 01:48
29.09.2008 01:48
Сестро, пак чели недоразбрали.
Събират се данъци от всички. Подозирам, че ако ви го напиша и за четвърти път, пак няма да ме разберете...
Прави се адресна регистрация по местообитаване. Където живееш, там плащаш данъци. Може да си на квартира, може да живееш при някого- няма значение- регистрация и данъци! Правят се проверки и се плащат сериозни глоби и наказания за неспазване. Така се прави. Сега пак си повторете развалената плоча и споменете друзята селяни, че да може вие да изпъкнете малко ... Иначе хубава дипломка.
цитирайСъбират се данъци от всички. Подозирам, че ако ви го напиша и за четвърти път, пак няма да ме разберете...
Прави се адресна регистрация по местообитаване. Където живееш, там плащаш данъци. Може да си на квартира, може да живееш при някого- няма значение- регистрация и данъци! Правят се проверки и се плащат сериозни глоби и наказания за неспазване. Така се прави. Сега пак си повторете развалената плоча и споменете друзята селяни, че да може вие да изпъкнете малко ... Иначе хубава дипломка.
Ама ти за България ли пишеш в момента? Нещо си се объркал относно регистрациите и плащането. Много си се объркал. Това ми е дисертацията . Моля те - до тук.
цитирайанонимен.
цитирай Това което искаш да се направи е доста трудно за изпълнение. Но.....в изостаналите държави като Швеция, Норвегия, Финландия, Холандия, Белгия и др., в цената на всички продукти е включена и цената на боклука.----или цената на пакет бисквити от 1.30 ст. става на 1.35 ст., така, че където и да изхвърлиш опаковката на бисквитите, тя ще бъде прибрана от работник на който ще му се плати от тези 0.5 ст. Така, че до тази аритметика както става ясно не се стига лесно, защото ние сме над тези неща. А може би да попитаме Бат Бойко, той може да знае нещо по темата ама да не казва .
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 4135