Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2008 17:30 - ОТНОВО АКТУАЛНО
Автор: cecobob Категория: Други   
Прочетен: 13195 Коментари: 30 Гласове:
0

Последна промяна: 28.09.2008 17:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                 Моят глас                      Имам чувството, че нещата в тази държава са доста зле, щом докато вървя чувам гласа си. Каква е тази държава, потънала в сивота и мръсотия? Сиви блокове, сиви улици, сиви хора и боклук. Всичко се е сраснало в безлична сивота. По сивите дървета са увиснали червени, сини, жълти и какви ли не още торби, и вятърът ги развява от време на време. Гадост! Сивите хора ги поглеждат скрито, а в погледа им се чете нескрито отвращение. Никой обаче не протяга ръка, никой не иска да подскочи и да отърве дървото от тази грозотия. Даже някои се правят, че не чуват плющенето на торбите, което проглушава ушите им.  Ушите на сивите хора са много големи. Кой ли не им е дърпал ушите – завоеватели, присъстващи, пък и свои. А сега кой от където мине, дърпа ушите им и си отива. Затова хората с големи уши си строят големи сиви блокове. Сивите блокове са с много малки прозорчета, а от тези малки прозорчета надничат малки сиви очички. Това не е обикновен сив блок, това е крепост, в която сивите хора крият големите си уши. За още по-голяма сигурност бронират вратите и заграждат балконите. Всеки загражда както си иска и както си може, важно е да се почувства защитен.                    От кого се страхуват толкова много сивите хора? Кое ги кара да се крият зад стените на своите крепости? Какво крият зад заградените си балкони? Нещата в тази държава май са по-зле отколкото си мисля. Даже имам чувството, че знам от кого се крият хората. Знам, че и вие се досещате. Точно така - тези червени, сини, жълти и какви ли не още торби задушават и подлудяват цял един народ. Те създадоха закони на беззаконието в тази държава и я обрекоха на сивота и мизерия. А тези закони накараха хората да се скрият в дън земя и само ушите им стърчат, за да може да бъдат дърпани, ако се наложи. Затова сивите хора се крият и заграждат балконите си. Все от нещо се крият и все нещо пазят. Заградения балкон пази от куп злини. Пази те зимата от студ, пази те от купищата боклуци напиращи да влязат, пази те и от лоши очи хорски. Най – важното е, че заграденият балкон не позволява да избяга от дома ти жалката топлинка от тръбите на спряното парно. И как да я пуснеш, като я плащаш скъпо и прескъпо. А в закона на беззаконието пише, че щом имаш тръби и си оцелял през зимата, ще те отчетат, изравнят, таксуват, и си плащаш. Познавам един, който си спрял парното, отсъединил радиаторите и си купил печка. Да, ама станало толкова тясно, че отсъединения щранг се оказал точно откъм задника му. И точно в този момент тия от ТЕЦ-а пуснали онази прословута мощност и сега човека е без задник. А тия- торбите му обяснили, че ако спазвал закона на беззаконието, щял сега да си има задник.  Един пък ми разправя, че никога не е имал телефон, нито номер, нито апарат. Да, ама един хубав ден получил съобщение, че дължи огромна сума, даже с ДДС. Заохкал нашия, завайкал се и три дена се въртял в кръг по улиците, а от ушите му излизал пушек като от локомотив. Най - накрая подал жалба и зачакал спокойно, от какво да се плаши? Но торбите не се шегуват. Отговорили му акуратно и категорично: “Господине, щом говорите по “онакъв” телефон, не е важно дали имате апарат или номер. Според закона на беззаконието и според един член от него, Вие сте длъжен в срок от три дни да си закупите телефонен апарат-може и само слушалка, след което да заплатите сметката”. И човекът платил. Каза, че предпочел да спаси задника си.                    Като казах задник се сетих за един такъв. Тоя пък, всеки ден с по две туби от двадесет литра по три пъти ходил за минерална вода до Централна баня. Човекът си пълнел ваната, готви и пие само минерална вода. Никога не ползвал вода от чешмата, просто се гнусял. Но хоп и той получава фактура. И в този случай торбите били категорични и даже нарицателни: “Кой си ти бе, че няма да плащаш вода? Как ще влезеш в Европа без бележки за платена вода? Как ще докажеш, че си чист? Ти май искаш да ни обвинят, че сме те лишили от изконното право на вода? Закона на беззаконието е категоричен - щом имаш канализация, щом живееш сред хора и щом си жив – ще плащаш, няма да миришеш!” И тоя взел, че платил. Задника му бил чист и не си го давал.                    Но най – тежък е случаят на един отшелник от “Надежда”. Същия тоя със свещ в едната ръка и с Библията в другата по цял ден търсил истината за живота. Четял и препрочитал божиите слова на бледата светлинка на свещта. От години бил забравил светлината на електричеството. Светлината той виждал в Библията. Четял и я препрочитал с надежда да открие тая пуста истина. Така било до момента, в който торбите му изпратили известие, че дължи пари за електричество. Ръката неволно изписала кръст спрямо тялото му. Смирения отшелнически мозък закипял и той като всички миряни задал въпроса – защо? Как защо? Торбите имат отговор за всичко. В закона на беззаконието всичко е законно. Отговорът бил следният: “Скъпи ни господине, не търсете отговора на Вашия въпрос във Библията. Библията е прекалено стара. Още през еди-коя-си година, Наредба еди-коя-си, от месец еди-кой-си, публикувана във вестник “Торбалан” отменя категорично Библията. Сега нещата вече са абсолютно точни и справедливи. Щом имате електромер и вярвате в бога, трябва да платите. В този миг отшелника намерил отговор на въпросите си за живота. Бе разбрал, че няма господ, няма цар, няма хора. Бе останал на този свят сам със своя задник. Разбра, че за да го спаси, трябва да изпълни желанието на торбите.                    От торбите никой не се е спасил. Няма крепости, няма заградени балкони. Те са навсякъде. Веят се пред очите ни и плющят в ушите ни. Въртенето на тези цветни петна и плющенето им ни карат да полудяваме. Нещата, ама хич не вървят. Май е време да махнем ръцете от задниците си . Май е време да се нервираме, да скочим и да смъкнем всички тия червени, сини, жълти и не знам какви ли не още торби от дърветата. После така да се ядосаме, че да ядосаме и небето. Да се извие една буря, да се излее един дъжд. Вятърът да издуха буклуците, дъждът да измие улиците. Отново всичко около нас да грейне. Тогава да запретнем ръкави и да разградим балконите си. И когато сутрин излезем на терасите и видим съседите си, да ги погледнем в очите и да ги поздравим. - Добро утро! Добро утро! - Това е моят глас.     image  

                                                                                                       



Тагове:   Отново,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bashibozuk - Прощавайте нов съм тук
28.09.2008 17:56
но искам да попитам автора - той подскочили да оттърве дървато от тази грозотия
цитирай
2. cecobob - Да
28.09.2008 18:00
Аз доста отдавна скачам и съм на път да постигна нещо. Нещо от рода ,да спася честта си. И теб те усещам, че си уморен, явно и ти скачаш. Или може би се лъжа. Май си от хората които не вярват, че могат да променят нещо в тая скапана държава.
цитирай
3. santov - Поздравления!
28.09.2008 18:09
Добре казано и да знаеш - и аз съм от ядосаните.
цитирай
4. cecka1504 - Докато продължаваме да не вярваме и ...
28.09.2008 18:12
Докато продължаваме да не вярваме и докато чакаме някой да каже - айде, скачайте и махайте торбите, все така ще е. Всеки се ослушва с големите си уши и дебне да види дали съседът не се е надигнал срещу торбите. Сам не смее да се изправи, защото може да му пострадат задните части.
цитирай
5. cecobob - Поздравявам ви
28.09.2008 18:16
Трябва да сме ядосани, защото има за какво. Трябва и да скачаме. За всяка неправда да скачаме. Една чест имаме и трябва да я защитаваме.
цитирай
6. cecobob - и още нещо
28.09.2008 18:35
видяхте ли съдия изпълнителят,който заяви по телевизията, че може да влиза в жилищата ни без наше присъствие? Това е един продажен тъпак,който излъга пред камера, само и само да сплаши народа. Начина за влизане в домовете ни без присъствието ни е отразен в Конституцията Чл. 33. Другото е заплаха или направо РЕКЕТ. Рекет с благословията на държавата.
цитирай
7. bashibozuk - Не господине,
28.09.2008 18:46
не ви питах фигуративно дали подскачате, а съвсем конкретно. Подскочихте ли за да съберете пликчето от дървото - конкретно - това пликче от това дърво
цитирай
8. cornflower - Какво да ти кажа,
28.09.2008 18:50
освен че коалицията трябва да си ходи.
Хората не са виновни за нищо, а уморени от безправие..
цитирай
9. cecobob - башибозук
28.09.2008 19:19
нещо май, не се ориентираш в обстановката. Може би за това ти е празен блога , а и името също. НАЕМНИК. Съжалявам,но ако не разбираш нещо, поне не издребнявай. А що се отнася до мен, не само скачам, но съм се погрижил една малка част от родния ми град да има що годе европейски вид.
цитирай
10. анонимен - Благодаря на автора !
28.09.2008 20:07
Ощастливи ме с този пост и два пъти съм ощастливена ,че стои в избрани и много хора могат да го видят ,като еднакво мнение с моето по въпроса за буклуците в страната ни и разделните боклуци в парламента ни и управията българска ,дето засмърдя по Европата ,а народа ни седи и чака насред смърднята !
Благодаря на автора и читателите ! Поздрави от екологични чистият север !
Р.Р Башибозук , времето ви скоро ще свърши !
цитирай
11. bashibozuk - Наистина съжалявам, ако с нещо съм ви обидил
28.09.2008 20:13
но да разбирам ли в крайна сметка, че като сте написали изречението:

"Никой обаче не протяга ръка, никой не иска да подскочи и да отърве дървото от тази грозотия."

сте се включили и себе си?
цитирай
12. lelya - Поздрави за поста. Самите хора са ...
28.09.2008 21:57
Поздрави за поста. Самите хора са сиви и това ме вбесява. Абе питайте бе хора, питайте до припадък. Питайте, задавайте най-простият въпрос "защо". Това ще бъде достатъчно за да не сте овце. Как може някой да ви иска пари и вие безропотно да ги давате без да знаете "защо". Така и гласуват сивите хора. Без да знаят "защо". Чули недочули, някой им бил казъл. Колко по-просто би било просто да се замислят над това, което се случва около тях.
Благодаря ти за поста. Благодаря на администраторите, че са го сложили в избрани. Поздрави на теб.
цитирай
13. cecobob - ето тази тръпка чакам
28.09.2008 22:56
Бунт ! Никакво примирение. Всяка реакция срещу лъжата, пошлото и грозното ни прави хора. С мълчанието си и с примирението, всеки ни оприличава на стадо овце. Аз не съм овца - нека всеки ден си го повтаряме. Нека започнем от малките проблеми, рано или късно ще стигнем до главата. А вече сме толкова близо до нея. Само месеци ни делят. Поздрави на всички !!!
цитирай
14. lelya - Хората се страхуват. На тях им тр...
28.09.2008 23:07
Хората се страхуват. На тях им трябва увереност, гаранция, че малкото, обикновено добро ще възтържествува. Важна е гаранцията. А ако някой се пристраши да я даде какъв ли ще е срокът?
цитирай
15. cecobob - башибозук - неприятно ми еда изписвам това име
28.09.2008 23:09
Пак ти повтарям. ДА! Аз включвам себе си. Аз скачам на всичко, което ме дразни и смятам,че е нередно.А ти май се страхуваш,дори да повярваш. Вярвай ми наемнико - СКАЧАМ. Ти не обиждаш,ти НЕ ВЯРВАШ. Ти невярваш всебе си.
цитирай
16. cecobob - lelya
28.09.2008 23:19
Кой определя гаранцията? Гаранцията е страх. Преди седмица рекламирах ел. уред във верига магазини "Х". Много ми се смяха. Опитаха дори да се забавляват. Сега се забавлявам АЗ , смениха ми уреда с нов. Това не ме радва. Радва ме това,че ми се обадиха 100 пъти да ми се извинят и да ме канят да посетя магазина, когато пожелая за да ми въстановят стоката. Гаранцията съм АЗ. Страха ни е враг. Преодолеем ли го веднъж - жална им майка.Ставаме европейци.
цитирай
17. cecobob - demovision
29.09.2008 08:13
не се отчайвай бе човек. :))))))))
цитирай
18. benoa - Да продължа с конспирацията
29.09.2008 10:18
Точно това им е идеята, хората да се уморят, отчаят, докато неусетно посивеят.
цитирай
19. bashibozuk - Цецобоб
29.09.2008 11:28
това името, което са избрали за мен майка ми и бащами и аз уважавам тахното решение. Няма да пиша повече, защото явно ви ядосвам, само ще ви кажа, че ако бяхте отделили толкова време смирено да почистите някое дърво от найлоновите пликчета, колкото се отделили яростно да обяснявате колко са ужасни нещата, нещата щяха да станат по-добри.
цитирай
20. cecobob - benoa
29.09.2008 12:18
дано да не успеят. Хората вече се променят и се усещат. Вярвам, че скоро всичко ще се промени.Трябва да вярваме. :)))
цитирай
21. kosara2008 - и аз искам...
29.09.2008 13:57
***Вятърът да издуха буклуците
дъждът да измие улиците***

***Май е време да се нервираме, да скочим и да смъкнем всички тия червени, сини, жълти и не знам какви ли не още торби от дърветата.***

цитирай
22. cefulesteven - От какво се боят сивите хора? Няма ...
29.09.2008 19:32
От какво се боят сивите хора?
Няма от какво друго освен от себе си?
От масата, от вълната която създават. Боят се от себеподобието си, обезличило се, превърнало се в грозна мощ.
Боят се да проявят индивидуалност: себе си, защото сивата вълна помита различното.

цитирай
23. cecobob - cefulesteven
29.09.2008 20:20
според мен даваш много точна оценка. Именно страха от индивидуалност ни пречи. Страхуваме се да кажем -АЗ. Защото ако някой каже АЗ , другите го поглеждат на криво и казват: - Тоя пък ! Затова сивото ни отива. Страх от себеподобните - най-точна оценка. Поздравявам те !
цитирай
24. bestregards - мммммм дали
30.09.2008 01:14
аз понякога си мисля, че всички сме торбалани....

мизерията е научила всеки да торбарства ....

ако му падне да торбарства в парламента, ако и до вчера да е бил просто с големи уши за дърпане и страдащ задник - отиде ли по-нагоре просто ще е по-голям торбалан.....

та като се ядосаме, та като свалиме едни торби, няма ли да дойдат други?

мисля, че торбите, ушите и изстрадалите задници трябва да се опомнят, че са хора.... иначе няма да стане.... махни една торба - утре ще плющи друга на нейното място!
цитирай
25. cecobob - това звучи примиренчески
30.09.2008 08:04
А не мислиш ли, че всяка следваща торба ще се замисля повече, като види какво е станало с предишната
цитирай
26. bestregards - именно
30.09.2008 21:54
това имам предвид, че фокусът не трябва да е само към махането на торбите, а към промяна - стремеж да си човек, а не торбалан.

не е примиренчество, а факт. няма да измисля нещо по-гениално от Приказка за стълбата, но за това иде реч. Дългоушко бързо става торбалан щом му падне.
цитирай
27. cwetomira - Не можеш да промениш никого освен ...
02.10.2008 20:00
Не можеш да промениш никого освен себе си, можеш само да дадеш насоки на децата си и на никой друг. Така че от сега ви казвам - няма да стане по рано от 300 години примерно .. и пак няма гаранция.
цитирай
28. анонимен - Децата са бъдещето
05.01.2009 21:01
Аз съм на 15 години,но много добре знам каква е ситуацията в родината ми.Бих искал,искам да я променя и ще се боря,ще се боря и ще успея!
цитирай
29. cecobob - Точно така
11.03.2009 21:36
Аз също вярвам само във вас.Всички останали сме обременени и закоравели идиоти.
цитирай
30. elcho - към тоя bashibozuk
12.11.2015 16:51
Абе Башибозук я ми пиши ти къде си роден и ако не си роден в моя роден град София и си си изхвърлил пликчето и то се е закачило на шибаното дърво, аз ли да скочим да го свалим от там или да ти скочим на шията. Това се отнася за всички които ми цапат родното място. Аз като ходим на друго место не цапам, а пазим чисто !!! и поздравявам cecobob за постинга !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cecobob
Категория: Забавление
Прочетен: 398058
Постинги: 112
Коментари: 1105
Гласове: 4135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930