Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2008 13:09 - cecobob говори с майка си
Автор: cecobob Категория: Други   
Прочетен: 8427 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 09.02.2015 08:35


Седя си, пия си ракията и се ядосвам.  Ядосвам се не на сульо и пульо, на майка ми се ядосвам. Идва ми да и звънна и да и се скарам. Искам да и кажа: - Как можа бе мамо, да ме родиш в тая прокажена държава? Как можа да промиеш детския ми мозък? Това била най-красивата страна. Това била най-богатата и най-мирната страна. Това небе от коприна било за моята Родина. Колко патриотични песни ми изпя бе мамо. Мамо, мамо.....о!?!?
       Виж ме сега. Седя и пия. Чудя се и се ядосвам. Направо ми идвада яхна метлата. 
       Дали пък не разбирам, защото пия ракия?
       Не разбирам,как държавата допуска разни пръдльовци да си купуват коли за по един милион. Как може силиконови смръдли да се возят в автомобили за по 300 - 500 000 хиляди. В същото време държавата не може да купи нови трамваи , автобуси и влакове !?!? Защо ?
       Не разбирам, как в условията на валутен борд министрите си строят палати и вили с басейни, а  пари за детски градини няма ?!?!  Защо ?
       Не разбирам на кого служи полицията ? На народа ли, или на мръсниците - крадци, наркопласьори, сводници, измамници и министри ?!?! На кого ?
        Не разбирам правосъдие има ли в държавата? Има ли осъден крадлив политик? Има ли?
       Не разбирам кой е начело на държавата. Президента ли? Министър председателя ли? Румен Петков / запалката /  или Ахмед Доган / турчина / ?!?! Кой в края на ктраищата ?
       Не разбирам,какво иска Бойко Борисов - да ни го изкара/боклука/ или да ни го вкара ?!?!    Не знам ?!
       Не знам, какво трябва още да му се случи на моя народ за да се събуди !?!? Не знам ?
       Нищо не разбирам. Нищо не знам .
       Не знам даже, каква ракия пия.  Дали ще ме опие ? Дали ще ме ослепи или направо ще ме убие ? Не знам !?
       Точно в тоя момент телефона ми звъни и мама ме пита : - Как си сине, какво правиш ? 
       - Ми как да съм бе мамо !?  В Родината съм. Пия ракия от румънски спирт, ям домати от Турция, краставици от Гърция, зеле от Македония, замразено от преди 45 години американско месо. Дрехите са ми китайски. Плащам си тока на чехите, водата на англичаните, парното на дявола. Новините слушам на турски език.  Пеят ми на цигански. Казаха ми,  че Ботев е луд, че в Батак нямало клане, че не сме били под турско робство. Казаха ми,че българския език е прост и беден. Убедиха ме, че "Малкият принц" и "Хари Потър" са най-великите книги. Всеки ден ми натякват,че съм нищо. Кажи ми как да съм ?
       Поне ти разбираш ли ме бе мамо?! Разбра ли ме ?
       Не, не ти крещя. Просто ме чуваш добре, защото телефона ми е финландски. 



Тагове:   майка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didim - направо е отчайващо
10.10.2008 21:27
нали?
цитирай
2. cecobob - Аз виждам това
10.10.2008 22:10
Това е нашето ежедневие. Управляващите живеят в един друг свят, който е чужд за нас.
цитирай
3. gothic - Отчайващо ли? Ако се отчаем съвсем, ...
10.10.2008 23:05
Отчайващо ли? Ако се отчаем съвсем, то те са ни победили окончателно!!!
цитирай
4. cecobob - Прав си
11.10.2008 09:07
Няма място за отчаяние.
цитирай
5. gothic - За отчаянието. . . гледах миналата ...
11.10.2008 11:42
За отчаянието...гледах миналата събота последната част от трилогията "Властелинът на пръстените". Там имаше такъв момент. При обсадата на Минас Тирит, армията на орките беше изненадана в гръб от дошлата на помощ роханска кавалерия. Орките се обърнаха, построиха се в боен ред, и пуснаха облак стрели. Доста конници паднаха, но устрема на лавината не намаля. И тогава в очите на най-предните бойци от оркската армия се прочете ОТЧАЯНИЕ, примесено с панически страх и ужас и те...просто бяха пометени от конницата. Та така: отчаеш ли се си заминал. Иначе завършваш като спартанците - или СЪС щита, или ВЪРХУ щита, достойно...
цитирай
6. cwetomira - Айде стига бре. Какво са ни виновни ...
11.10.2008 17:49
Айде стига бре. Какво са ни виновни майките. Всеки сам си прави живота. Надежда няма .. диктатор ни трябва. Обаче защо да мъча децата си... ще ги родя другаде и ще ги науча да са Елфи не Орки. Дай боже.
За да оцелея и да не се побъркам да не стана егоистка и материалистка трябва да се затворя в общество близко до Азът ми иначе - още един ще падне.
цитирай
7. cecobob - Ааа...а!
11.10.2008 18:17
Нашите майки не са виновни. Виновни са майките на ония горе. Виновни са, че са измътили тая гад. Аз за това си ги псувам, както си трябва - по български.
цитирай
8. cefulesteven - !!!! Много! Много силно. Ду...
12.10.2008 17:31
!!!!

Много! Много силно. Думите които са засядали в гърдите на повечето българи. Като буца са засядали. Как си успял да ги разбиеш и да ги излееш навън, но това е...Как да го кажа! Фолклор с автор! Чувството е на повечето, ти си му намерил думите.


Поздрави!!!!
цитирай
9. flyco - разлика
13.10.2008 11:19
Родина и държава са две различни неща. Мисля, че ги смесваш...освен това да се говори днес за "държавата България" е почти абстрактно.
цитирай
10. cecobob - Не ги смесвам
13.10.2008 11:40
За Родината ми е тъжно, защото я обичам. Държавата мразя, защото това не е държава за нормални хора. Не е дори абстрактно понятие, държава няма. Ние сме държавата, но не искаме да я променим-да се променим самите ние.
цитирай
11. flyco - ние сме държавата
13.10.2008 16:21
Дълбоко се съмнявам в това. Не съм категоричен, че грешиш, защото може да греша аз.
цитирай
12. cecobob - Правото на глас
13.10.2008 17:03
Ние избираме ръководителите на държавата,значи ние решаваме кой ще ни управлява нас - държавата. Така мисля аз.
цитирай
13. flyco - Точно заради това е "спорът"
13.10.2008 19:22
Аз не мисля, че НИЕ избираме ръководителите на държавата.
цитирай
14. cecobob - Така е
14.10.2008 09:19
Ние не гласуваме. Гласуват всички останали етноси и избират вместо нас. За това ние не сме държава.
цитирай
15. tera - Правилно - за всичко е виновна майката,
14.10.2008 10:02
не случайно всички псувни са насочени към нея.
Иначе сериозно - има нещо много сбъркано в българската народопсихология, накратко охарактеризирано с поговорката "Преклонена главичка, остра сабя я не сече."
Българинът не свикнал да изисква, да променя нещата, иска всичко с "връзки" да прави, да използва шуробаджанащината, да се подлага и да го работят.
Е т'ва е.
цитирай
16. cecobob - Права си
14.10.2008 10:26
За всичко си права. Това е истината.
цитирай
17. bestregards - цецобобеее
18.10.2008 00:31
много се ядосваш!

както вече казах, а ако се беше родил сополиво цигане и майка ти беше просякиня....

България, България! Бедна поробена страна! Но ти си Цецобоб! Ти си си ти! Въпреки всички, дето се опитват да те праят на нищо, майка ти те е родила и те има, а Господ същото е решил - да бъдеш на тази земя, а че някои подвластни на злото са я сговнили - ни майка, ни Бог е виновен, ни България - те са виновни и май ще трябва да ги требиме някак си... с черешово топче макар!
цитирай
18. lava - cecobob
01.03.2009 20:18
Оня ден един нашенец ми каза, че го е срам, че е българин. Взривих се, после си дадох сметка, че няма да променя мисленето му и за мен ще е загуба на време да споря с него и да се ядосвам.
Ама го загледах. Дребен човечец, с дребна душичка, немногочел. Комплексиран човек без капка достойнство. Попитах го какво прави, за да промени това. Каза, че си слагал маска... нататък не слушах.
После каза, че чул да хвърлят кал по Левски на 19 февруари. Погледнах го убийствено. Пък той вдигна рамене: ми не е бил там, де да знае какъв е Левски, може да е измислен (идеализиран) образ. Алеко, Алеко, що има каза на българите, че всички са маскари, па не не те разбраха ...
Дребни човечета развяват дребни идейки (по мярка на дребния си ум) и простолюдието се обърква т.е. вярва им.
И когато си дадох сметка, че повечето хора са отчаяни от действителността и прегръщат отрицанието, охулват всичко българско и хвалят чужбината (дето са били три дена на екскурзия и им се е видяла рай).... наистина ми стана страшно.
Но аз вярвам, че историята върви по своя неумолим ход. Българите са преодолявали много по-тежки изпитания. И не само са оцелели, но и носят силата си през вековете. Ще дойде момент да я покажат, та дори да е след толкова време, че мен да ме няма вече.
Поздрави за постинга!
цитирай
19. cecobob - Аз искам да ме има.
09.03.2009 22:53
Аз искам да видя тази сила. Искам да видя тази Lava която ще залее боклуците. Искам да умра спокоен. Не може вечно да оцеляваме.
цитирай
20. elcho - Внимание....хора !!!
11.11.2015 17:57
Четете история, за нашият Род, защото народ който не си знае историята, ще трябва да я преживее отново. Не унивайте ! Много малко Ви трябва да разберете защо ! ---Този постинг е само за младите хора, които знаят че ние произлизаме от Бойко Борисов и неговият Род !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cecobob
Категория: Забавление
Прочетен: 395352
Постинги: 112
Коментари: 1105
Гласове: 4135
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031