Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2008 07:41 - КРЪСТОПЪТ
Автор: cecobob Категория: Други   
Прочетен: 6713 Коментари: 16 Гласове:
0



               Баба ми, Бог да я прости, казваше: - На кръстопът чедо, човек спира па се помоли на Господ да му посочи по- добрия път. 
               Сега ние на кръстопътя му викаме кръстовище. Пак спираме, пак се кръстим, ама молим всевишния живи да преминем до отсрещния тротоар. На някои Господ помага, на други не. Знаете как е, и той си почива.
               Кръстовището се споменава и в ЗДП  / Закона за движение по пътищата/. Та в този закон се забранява паркирането в зоната на кръстовището, както и товаро-разтоварни дейности. Но това е само закон. Кой в тази държава спазва законите? Никой! Българите сме над закона, а управляващите са богове.
              В същия този ЗДП се регулира със закони и правила преминаването и спирането в зоната на бензиностанциите. Ама това е само закон. А  законите............? Никой!
              То и за строеж на бензиностанции в населена зона има Закон, ама много важно. Закон!?
               За тротоарите ?  Ползват се само от тези, завършили Тротоарно право с отличен.
                Никой не спазва Законите. Дори пред храма на Темида върлува беззаконие. 

              Та май баба ми ще излезе права. Ние сме на един кръстопът. Ние не върваме в Бог, и сме избрали най-лошия път. Нашето голямо АЗ, ще ни изяде главата накрая.


              Това е кръстовището на ул. "Цар Симеон"  и бул. "Димитър Петков" в София.

image


image

image

image

image

image

image

image

image





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - въх
30.10.2008 08:33
пък аз си мислех че съм лош шофьор. :)

поздрави за поста цецо.
цитирай
2. miralyub - Браво! Уникум е това! И с тази тор, ...
30.10.2008 09:10
Браво!
Уникум е това! И с тази тор, какво я правят тия хора точно там??
цитирай
3. cecobob - Слагат я там
30.10.2008 09:38
За да се спънеш в нея и да се сетиш да си купиш. Пдсле я слагаш в саксиите на цветята и те стават по-красиви. Търговецът иска да направи живота ни по-красив. :)))))))))))))))
цитирай
4. cecobob - Паркирането на тротоара
30.10.2008 12:31
Е все едно двама да спрат на средата на платното и да си говорят сладки приказки, докато освирепели водачи на МПС скачат с крака на клаксоните.
цитирай
5. gothic - Култово място си показал. . . често ...
03.11.2008 13:56
Култово място си показал...често минавам оттам.
цитирай
6. cecobob - имам чувството
03.11.2008 16:26
че всичката цигания и простотия е изсипана на това кръстовище.
цитирай
7. gothic - Не бъркаш, ама никак....
03.11.2008 17:35
Не бъркаш, ама никак....
цитирай
8. eien - Много човешки написано- разбираемо, актуално и
25.11.2008 10:32
ангажирано!
Браво!
цитирай
9. zaw12929 - Прекрасно Ама "Кому пееш П...
30.01.2009 16:57
Прекрасно Ама "Кому пееш Пенке- чиновнику е глух#"
цитирай
10. ivesa - Така е, cekobob,ако...
14.02.2009 10:33
продължаваме по посочения начин,ще си изядем сами главата.Поздрави!:)))
цитирай
11. zaw12929 - Сериозни доводи
18.02.2009 19:04
Сериозни доводи
цитирай
12. lelya - Пропуснала съм този прекрасен п...
06.03.2009 23:38
Пропуснала съм този прекрасен постинг, още повече, че живея съвсем наблизо. Отдавна съм се заканила да снимам тротоарите по същта тази прекрасна улица "Цар Симеон", от пазара "Д. Петков", та чак до църквата "Св. Никола" на Опълченска. Понеже съм пешеходец и съм с детска количка, многократно съм била участник в движенето показано на по-горните снимки, но ми се иска и за тротоарите да се каже. Един ден като запънах с количката, отбор веселяци ми се подиграваха, че ми трябвала количка 4х4. Собственият ми син ме помисли за луда, когато пишех гневни нещица по пепелта на една кола, запречила тротоара . Ако имаш възможност, снимай и предварително ти благодаря.
цитирай
13. cecobob - Не само снимам.
18.03.2009 21:47
От време на време се обаждам в полицията и те веднага изпращат патрул. Когато видиш полиция на кръстовището, значи съм направил скандал на полицията и тя реагира гузно, но за малко.Жалко!!! Жалко, защото май само аз се обаждам.
цитирай
14. анонимен - A аз бих допълнил, че всяка една страна на съдебната палата...
19.03.2009 00:25
... е една пародия. Често ми се налага да минавам със служебен Partner от другата страна на съдебната, като там се минава на няколко косъма със сгънати огледала, уличката на петицата също е отрупана, да не говорим, че веднъж в трамвай 5 пъплихме зад един нагъл бус, който с думите "Аз само тия кашончета да хвърля тука запря трамвая ТРИ ШИБАНИ ПЪТИ, това с поне 30-40 души в рамките на по-малко от 50 метра... Закони викате, там господа полицаите може би нямат мегдан да прибират рушвети съвсем "под носа" на съдебната палата...
И by the way, не си сам - и аз звъня нерядко, веднъж дори гоних един тъпак който направи забранен ляв и за малко не ме отнесе от Хр. Ботев на Т. Александров и подадох сигнал на пътен полицай.
цитирай
15. informator - Баба ти е била
28.03.2009 12:18
мъдра жена !
Ако вземем да я послушаме можи и за законите да се сетим

:))))
цитирай
16. elcho - Внимавайте......внимавайте !!!
11.11.2015 17:44
Всичко това е така, защото аз съм си изкарал шофьорската книжка в София, но за другите незнам. Впрочем, София се казва България или беше обратното--незнам....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cecobob
Категория: Забавление
Прочетен: 398068
Постинги: 112
Коментари: 1105
Гласове: 4135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930