Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2008 20:44 - ЗАДАЧКА, ЗАКАЧКА - ПЛАЧКА
Автор: cecobob Категория: Политика   
Прочетен: 21358 Коментари: 52 Гласове:
0

Последна промяна: 29.08.2008 20:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                                    

 

            Понеже съм контактна личност,взех  че се включих преди една година към една от касите на Електроразпределение София. Взех, че извадих произволни абонатни номера на потребители на ел.енергия от два столични квартала, населени 100 % със цигани. Това са роми, които ние не сме искали да интегрираме в обществото и те се чувствали дискриминирани в нашата държава. Та записвам абонатните номера и пускаме справка със служителя от касата. Излиза си името на абоната, излиза си и сметката му към енергото. От справката на всичките абонатни номера, излезе една и съща картинка - неплатени сметки за ел.енергия от 2 000 до 12 000 лв.за години назад. На нито един абонат не бе спиран  тока, даже за секунда. Съответно тези абонати не знаят за съществуването на такса за включване /беше 10 лв, после 20 лв. сега 40 лв./. Докато правехме справката една възрастна българка плати 20 лв. такса включване, защото пропуснала срока за заплащане на фактурата си от 6 лв.88 ст.  Същото се случи и на една бременна българска майка оставена без електричество заради забавена сметка от 15 лв. 10 ст. В този момент се почувствах омерзен и жалък. Почувствах се като отрепка в собствената си страна. Будната ми съвест не остави нещата така. Седнах и написах жалба до прокуратурата в която цитирах съответните абонатни номера. Препоръчах  да направят справка в първата срещната каса на електроразпределение и да се самосезират . Електроразпределение - София  подлага българите на расова дискриминация. В законния срок получих незаконния отговор от прокуратурата. Някакъв прокурор откърмен с български хлаб ми отговаря, като мутра. - " Енергоразпределителните дружества  в страната, сами определят какви мерки да  прилагат към нелоялните си абонати." !?!?!?  Почувствах се най-долен плужак, петно върху тоалетна хартия. Тоя тъпанар ме накара да скачам трупешката. Реших, че няма да оставя нещата така. След около седмица / намерих необходимото време/ реших отново да направя справка на съответните абонати за да актуализирам данните и да атакувам на по-високо ниво.Оказа се, че вече е въведен сайт в интернет от който всеки може да си направи справка за платени или неплатени сметки. Изпробвах го веднага. Въведох моя абонатен номер и чудо, излезе колко сметки съм платил по колко лева , в коя каса, при коя касиерка и дори в колко часа.Супер! Веднага набрах един от произволно избраните номера на господа дискриминираните и пак чудо - на екрана излиза мрачен надпис: - НЯМА ДАННИ ЗА НЕПЛАТЕНИ СМЕТКИ.  Браво!  Аз бях до тук. Всички данни за циганите бяха засекретени. Енергоразпределението бе приютило под топлото си крило онеправданите мангасари, далеч от погледа на търсещите правда  български копои. Да но аз продължих да раздавам тези абонатни номера на вярващи и невярващи адвокати, приятели, познати. Всички започнаха да правят справки и всички установяваха едно и също – Ееееее, верно бе,за тия мангасари данните са скрити. Нямало данни за неплатени сметки. Да, ама и това не е всичко. Май електроразпределение е усетило, че много хора започнаха да бърникат в интернет и то в сметките на клиенти без достъп до компютър и хоп – точка. Точка по въпроса. Сега набираш съответния абонатен номер от избраните от мен, и на екрана лъсва -   ИТН –а е грешен. Ами да, вече сметките имат и ИТН за да могат да се прикриват мръсотиите на ЧЕЗ. Нашите сметки излизат и с ИТН и с абонатен номер,а на мангалите само ако знаеш ИТН-а. С една дума ИТН-а се създаде за да скрие това,което ние редовните платци не трябва да видиме. Защото го плащаме. ИТН – И Търсенето Не помага.

 

А СЕГА ЗАКАЧКАТА,КАТО РЕШИШ ЗАДАЧКАТА. НАЙ-НАКРАЯ - ПЛАЧКАТА.

НАПРАВИ СПРАВКА НА СЛЕДНИТЕ АБОНАТНИ НОМЕРА В САЙТА на ЧЕЗ Енерджи

 

Абонатен №                                          сума за плащане

 

205401049                                                       11 600 лв.

205401054                                                       10 700 лв.

205401060                                                         1 040 лв.

205401079                                                       10 000 лв.

205401071                                                         4 200 лв

205401073                                                         5 300 лв.

 

200907090                                                         2 674 лв.

200907095                                                         3 885 лв.

........................................................................................

..........................................................................................

...........................................................................................

И така нататък . Сметките не са плащани от 2002год.                                 

 

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cucu - Ако не те изтрият,
29.08.2008 20:54
трябва да те публикуват в някой от четените ежедневници. Щото има много "клиенти без достъп до компютър".
Ама няма да стане. Така и ще си утихне тук написаното от теб...
Жалко!
цитирай
2. assssss - Aбсурдистан
29.08.2008 21:22
Абсурдистан....
цитирай
3. buratino - Ами, мангалите се толерираха и п...
29.08.2008 21:27
Ами, мангалите се толерираха и преди да бъдат продадени електро- разпределителните дружества. И това ще продължава докато се изявяваме като стадо говеда. Браво, Цецо! Наистина трябва постоянно да се повдигат тези въпроси.
цитирай
4. santov - Това да не е
29.08.2008 21:30
от ромите в Красна поляна?
цитирай
5. cecobob - няма абонати от Красна поляна
29.08.2008 21:55
Половината са от "Факултета", а другите от кв."Хр. Ботев"- София А источника на данните бе съкратен. Не случайно останаха толкова малко каси, само с най-доверени хора. Сега,като отидете в банката ви казват - нищо не знаем,нямаме данни. Сметката ви е толкова и толкова. Точка.
цитирай
6. valsodar - Цецо, сега ще те подгонят и от ДАНС.
29.08.2008 22:16
Защото така е прието в тази държава - ако някой се осмели да каже истината , то веднага срещу него се впряга цялата репресивна сила на държавната машина, за да го смаже за назидание на околните.

Помните какво стана след доклада на ОЛАФ - президента нареди на ДАНС да започне разследване срещу нея, а не срещу престъпниците посочени в доклада, така ще стане и сега, нима очаквате нещо друго ?

На таз държава, честни хора не са й нужни, нужни са й единствено раболепни данъкоплатци и скопени избиратели.

цитирай
7. cecobob - приятелю
29.08.2008 22:21
аз отдавна съм извън закона. В следващите ми постинги ще чуеш още ужасяващи неща. Лъжата в държавата е водеща сила. Аз не обичам да ме лъжат. НЕ!
цитирай
8. cucu - Аааа, да,
29.08.2008 22:28
valsodar е прав - изнасяш класифицирана информация!
Тежко ти и горко!!!
цитирай
9. cecobob - Следващата информация ще е още по-болезнена
29.08.2008 22:34
Ще видите как сладко си спим, докато ни крадат.
цитирай
10. valsodar - А бе, че не е класифицирана не е .
29.08.2008 22:40
То циганската наглост и държавното безхаберие към тях, могат ли да бъдат класифицирани ?! :)))

цитирай
11. cucu - А сега, valsodar, не си прав!
29.08.2008 23:00
Цитирам:
"Сега набираш съответния абонатен номер от избраните от мен, и на екрана лъсва - ИТН –а е грешен. Ами да, вече сметките имат и ИТН за да могат да се прикриват мръсотиите на ЧЕЗ. Нашите сметки излизат и с ИТН и с абонатен номер,а на мангалите само ако знаеш ИТН-а. С една дума ИТН-а се създаде за да скрие това,което ние редовните платци не трябва да видиме. Защото го плащаме. ИТН – И Търсенето Не помага"
Пък и абонатните номера...

Баш си е класифицирана информация!
цитирай
12. mitternacht - ...
29.08.2008 23:14
И как да не вземеш един калашник и да им пръскаш мозъците (на политиците и всичките бюрократи) и с кеф да гледаш как са станали на решето, и се гърчат от болка по земята?И как кръвта им изтича бавно и умират?
И как да не се кефиш на това!

Малко прекалих, ама това е по-миролюбивия и нежния вариант за отплата.
цитирай
13. mirchev - :)
29.08.2008 23:19
Цецо, пак си с находка! :)
цитирай
14. cecobob - престани да се плашиш куку
29.08.2008 23:20
аз се подписвам след всяка своя дума. Това, което пиша съм го видял с очите си. Искам да знаете истината за нещата,които стават в "държавата". Който не ми вярва нека провери. Дал съм ви абонатни номера,просто пробвайте. Ако някой може да разбие новата им система ще се убеди,колко съм прав.
цитирай
15. анонимен - Bravo!!!
29.08.2008 23:28
Направо се чудя,да се смея ли ,да плача ли?Миналия месец отивам аз като редовен гражданин да си платя тока и се оказва,че електрозахранването на единия от апартаментите ми щяло да бъде спряно,заради неплатена сметка в размер на 0,60ст.Може някоя лампа да съм забравила,както и да е.Та представяте ли си какъв скандал се развихри,като много добре знам,преди горе написаното,за какво става въпрос относно мангалските сметки,извинете ,по-точно кражби на ток.Как да живееш в тази държава,като едно гадно племе има повече правомощия от теб?Иначе"горките ДИСКРИМИНИРАНИ БИЛИ"!!!
цитирай
16. cucu - Ни най-малко не се плаша, Цецо!
29.08.2008 23:31
Това е горчив смях...
А относно точно този проблем, вярвай ми, тук, в Пловдив, отдавна хората са претръпнали. Което е и проблема. Равнодушие или разговор на маса...
Пък и тук сме към EVN, ако разбираш какво искам да кажа. Знам, че има и трета фирма за енергоразпределение...
цитирай
17. valsodar - С убийства нещата няма да се оправят
29.08.2008 23:35
Не че не са пробвали - пробвали са, но убийствата на политици в историята ни, не са решавали проблемите , а само са ги задълбочавали, водейки до военизирани фашистки и комунистически диктатури.
Така че, идеята за силов подход я изоставяме, колкото и примамлива да ни се вижда переспективата за "Цариградско шосе" с разпънати политици по него.
Това , в което се крие силата ни - това е нашия глас !
Да не си мълчим и да не отминаваме безропотно подобни събития, да не подминаваме с мисълта - "това мен не ме касае"
Защото днес изгаря един, утре друг, а на следващия ден ще дойде и нашия ред, но няма да има кой да ни помогне, защото всички които са могли, сме ги отминали с безразличие в бедата им.

Да, тази държава не е за българи ! Факт е !
И умишлено се управлява така, че българите да са най-подтисканите, нищо че са мнозинство .
Автобусния и мургавия електорат имат много повече права от нас, при това незаконно дадени права.
Защото какво по-голямо беззаконие може да има от това, в една правова държава да имаш двоен стандарт - един за българи и друг за цигани, та нали по паспорт и конституция всички имат не само равни права , но и ЗАДЪЛЖЕНИЯ.
Ние не искаме реки от кръв, преврат или революция.
Не , ние искаме нещо далеч по-простичко, нещо което ни се гарантира от конституцията - Равенство пред закона !
Защото в момента такова няма, и всички които поддържат текущото статукво, нарушават първия и най-важен закон на страната ни - Конституцията.
При това я нарушават точно тези, които са се клели в нея.
Време е да си припомнят каква клетва са дали, както и да знаят, че ние не сме безучастни, няма да сме неми, както сме били досега и няма да си затваряме в страх очите, пред мутрите както бе по времето на Жан Виденов.
Каквото било-било, времето се променя и ние с него.
цитирай
18. cecobob - Имайте ми доверие
29.08.2008 23:38
Всички тези нередности трябва да се отразяват в жалби до съответните институции. Вече нередностите все по-трудно ще могат да се крият. Когато бюрата на институциите се покрият с оплаквания, нещата отиват по-нагоре.В един момент тия дебелокожи управници ще разберат, че народа е срещу тях, защото водят политика срещу народа си. А ние трябва да докажем , че сме народ. Нито миг покой за избранниците. Само работа- за това сме ги избрали. Аз искам да работят за МЕН !!!
цитирай
19. cecobob - ЕДИН СЪВЕТ ОТМЕН
29.08.2008 23:51
ако случайно ви спрат тока за неплатена сметка не бързайте да тичате и да плащате такса за включване.Първо вижте бушона си, и ако само е развит или го няма навийте нов. После спокойно отидете в някоя банка и си платете сметката. В тази държава всичко е блъв и се крепи на страха на хората. Сега блъфират, че ще спират топлата вода на цели сгради - хайде да ги видим. Всеки редовен платец ще ги осъди с най-смотания адвокат.
цитирай
20. mitternacht - ...
30.08.2008 00:03
Приятелю, наистина бих се радвал да е така.Но, мисля си, ако всичко можеше да се промени с гласуване, щяха да го забранят.Виждаш как е.Дори при миналите избори беше нетърпимо, но пак се наместиха изроди.
Все пак, наистина съществуват демокрации без корупция (минимална да е..), но уви!
Със сила сигурно пак няма да стане, видяхме без сила какво сториха на протестиращите земеделци (преди това-миньори и прочие...).
Затънали сме до гуша в .......
Няма измъкване вече :)
цитирай
21. lucasbg - Овчедушието е в основата на проблема
30.08.2008 01:33
Нужни са ни тези реки... Трябва да ги има, valsodar, но не тук, не сега и не с това население. Жалко...
Go west :)
цитирай
22. gothic - То ако беше само за тока, с перо да ги ...
30.08.2008 02:33
То ако беше само за тока, с перо да ги галиш! В Захарна фабрика, за убития човек нещо разкри ли се? Мръднете натам и поразпитайте, ще чуете интересни неща, аз живея наблизо и го направих...Красна поляна, дето я спомена santov, колко полицаи имаше при безредиците лани? Ама и аз кви ги дрънкам, тава да не са еколози на Орлов мост, че да има поли(ю)ция!!!
цитирай
23. анонимен - Овчедушие
30.08.2008 09:44
В контекста иманно на тази тема овчедушието се изразява в следното:
1. Мълчим, когато сме дискриминирани в собствената си страна.
Цецо е подал жалба до прокуратурата. Дали други са подавали подобни жалби за подобни неща, на които са били свидетели? А ако такива жалби има с хиляди?
Повярвайте ми, сравнително лесно е да се справиш със самозабравили се чиновници. Достатъчно е да му се поозъбиш 10-15 минути, като демонстрираш абсолютно категорично несъгласие с глупостите, които ръси и нещата, които има намерение да те накара да направиш - от висотата на тъпия си чиновнически пост, както и да види и да е абсолютно убеден, че си готов да си отстояваш законните права докрай, ако трябва и до съд да се стигне (същото - и по отношение на неговите действия, ако нарушава или е равнодушен към закона).
А ние кротко си мълчим и си плащаме, каквото и да става около нас, "само скандали и конфликти да няма". Прекалено възпитани, културни и толерантни сме - не когато и не с който трябва.

2. Като зомбирани ходим и плащаме неща, които можем да не плащаме; правим неща, които можем и да не правим.
Цецо дава много добър съвет - за неплащането на таксата за включване. Ама това било измама - ще кажат възмутени граждани. Измама на кого? На този, който ме подлага на расова и етническа дискриминация в собствената ми страна? Какви морални задължения бих могъл да имам аз към него?
цитирай
24. cecobob - заглавие от вестник - Хукнаха да плащат парното
30.08.2008 10:49
Потдаваме се на всякакви заплахи. По телевизията ни заплашват с незаконни действия и нито един юрист в нито една телевизия не реагира. Рекет от екрана на Националната телевизия - браво! И боязливия народ хукна. Първо в банките за заем, после в касите на топлофикация а парите отиват за гаранцията на Вальо Топлото. Вие спомняте ли си за него. Не? Ами значи ние сме виновни , че топлофикация няма пари. Бързо към касите.
цитирай
25. enjoy6 - Нямам думи за този двоен стандарт,
30.08.2008 10:53
но не е ли това поредния пример за безпомощността на държавата да се справи с проблем, заравяйки си главата в пясъка.
Поздравление за постинга-кой твърди, че няма доблестни мъже в страната ни?
цитирай
26. akasha85 - Най-жалкото е, че "милата ни ...
30.08.2008 10:57
Най-жалкото е, че "милата ни родина" ( вече и с главна буква не ми се пише, какво ли й е главното??? ) не толерира коректните граждани, които може и последните си стотинки да оставят на касата, но ще си платят, а схемджиите и нелоялните абонати...
От кого крият...всички знаем за наличието на тази дискриминация. За какво работим? За какво са всички тези осигуровки и данъци? Да храндутим мангалите, къде си клатят краката по кварталите. При тях само алкохол и секс, като се зачукат от сутринта......та до вечерта..после как няма да са толкова много. И държавата не хае. Щото има много свободни ресурси, та затова дай да запълним дупките в обществото, а българинът нека да плаща като прокажен.... Не е държава това!

Няма как да има отговорно гражданско общество в една безотговорна пирамида, наречена "държава"..
цитирай
27. cecobob - радвам се
30.08.2008 11:05
че темата разбуни съзнанието на много читатели. Скоро ще прочетете и за начина на кражба, който прилага Соф. вода, както и топлоф. дружества.
цитирай
28. roksolana - akasha85, Кой ЧАКАШ да те толери...
30.08.2008 11:13
akasha85,
Кой ЧАКАШ да те толерира?
От кого какво ЧАКАШ?
ТОЧНО В ТАКАВА СИТУАЦИЯ, в каквато е днес България?
Няма да го дочакаш естествено!
Това е нещо, което се извоюва, а не ти се подарява наготово.

"Няма как да има отговорно гражданско общество в една безотговорна пирамида, наречена "държава".." - не съм съгласна с такова твърдение (може би към него трябва да се добави: "в България")!
Точно безотговорната пирамида би трябвало да породи отговорно гражданско общество. Но за това сигурни са нужни ДРУГИ ХОРА.
цитирай
29. cecobob - няма други хора
30.08.2008 12:23
хората сме ние, причини има, начин има, назряла ситуация има. Трябва само малко национална гордост. Площадите ни чакат.
цитирай
30. thomas - Имам едно хрумване защо е така...
30.08.2008 13:22
Защо не спират тока на циганите? Не мисля, че е до някакво толериране. А просто защото не са много, но имат известно опасни лоши навици и електроснабдителните дружества ги е страх от тях - а именно, че могат да нанесат много повече поразии на електроразпределителната система, отколкото са им неплатените сметки - спомнете си колко кабели им крадяха в началото на 90-те години, включително им сваляха и такива под напрежение. Ако ги подгонят, няма да могат да доставят ток и на онези, които си плащат. Здрав трафопост няма да им оставят. Та така... А иначе бих казал, че наистина не е наша работа дали някой си събира парите от клиентите или предпочита да губи... Вярно, можем да имаме основателни съмнения, че това губене се отразява на цената на доставяната услуга, но така е навсякъде в търговията - и в хипермаркетите в цените има калкулирана загуба от кражби в магазините и увредена от клиентите продукция, която всички плащаме мълчаливо. Нещо подобно е и тук. Тези суми, макар и да са значителни и тяхното несъбиране да ни обижда, сигурно са капка в морето от всички сметки, които успешно се събират.
цитирай
31. tomich - Право в десятката!
30.08.2008 13:48
Браво, cecobob! Улучил си десятката с този пост. Напълно прав си, това продажно и некадърно чиновническо племе трябва да го удавим в жалби и оплаквания! Още един добър начин да го стреснем е, като масово последваме примера на колегата Slavuncho - да пишеме открити писма по Интернета до най-висшите управници, с копия до ЕК и нашия еврокомисар М. Кунева! Не е възможно тогава подобни безобразия и двойни етнически стандарти да останат незабелязани. И сега е точният момент да започнем тази кампания. Първановци, станишевц и техните мекерета се страхуват най-много от ЕК.
цитирай
32. thomas - @tomich
30.08.2008 14:09
Че защо!? Отношението към циганите у нас е вследствие на прилагането на една типично европейска (и американска) политика. Какво, мислиш, че циганите в ЕС и "афроамериканците" в САЩ не се ползват от куп нечестни привилегии, от които останалите членове на обществото са доста недоволни, но никой не им дава да гъкнат?
цитирай
33. анонимен - Ф.С.В
30.08.2008 14:28
Интересен постинг,до колкото виждам автора е разумен мъж и го поздравявам за този постинг.
Темата за циганите е безкрайна така че можем да дискотираме много по този въпрос. Аз смятам че е редно да се намери някакво разумно решение по този проблем.
Неодобрявам това че щом е циганин даден индивид,той да смята че не е длъжен да плаща сметки и да патува в градския транспорт като редовен пътник. В днешно време контролюрите защитават тези хора, и аз не знам защо. Може би се страхуват за живота си- щом пред тях стои човек от ромски произход. Нека да не забравяме че тази раса са отмастителни и силно избухливи хора. Колкото и смешно да звучи- циганите са по голям проблем дори и от бездомните кучета.
От Владимир
цитирай
34. lambo - Сесо - единственото което си направил,
30.08.2008 15:48
е че си ги подсетил да засекретят сметките на циганите.
Щото това е било голям пропуск от тяхна страна ...
Предполагам че сега има и наказани и отстранени в ЧЕЗ, за тази издънка.
Откъде на накъде, ние белите роби ще знаем колко са неплатените сметки на циганьорите ?!!

Разбира се, не са само циганите които не плащат ток.
Всяка година в БГ се раздават "за бог да прости" над 6 млрд. квтч. !!!!!!!!

Ти си спомняш как пред Слави циганинът Аметко (Доган) се похвали че ЕРД са приватизирани с негова помощ. И че новите стопани му дължат услуги.
Ето горното е една от тези услуги ....
цитирай
35. cecobob - аз само проверих прокуратурата
30.08.2008 16:25
По Конституция, тя би трябвало да работи за народа. Оказа се, че тя работи за много пари. А до кога ще е така - зависи от нас.
цитирай
36. tomich - thomas
30.08.2008 19:06
Мисля, че реакцията на европейските институции на нашите писма ще покаже каква е тяхната политика спрямо нашите малцинства.
Циганите и "афроамериканците" в САЩ не ме интересуват.
цитирай
37. cecobob - От Европейския съюз
30.08.2008 19:35
непрекъснато ни подсказват, като на лош ученик. Казват ни кой, къде, кога, колко. Ние обаче искаме те да ни напишат домашното. Домашно се пише вкъщи обаче. Сами трябва да развием темата. Сами трябва да им развием бушоните - образно казоно.
цитирай
38. baletlnetpepas - цецобоб
31.08.2008 11:59
вие сте ксенофоб. Вашите постинзи насаждат омраза. Смятам начина на действие на циганите спрямо енергото за правилен и ние, гордите българи, трябва да се поучим от тях.
цитирай
39. cecobob - не е вярно
31.08.2008 13:14
обичам песента -Циганка стара пуши с лула. Обичам "Мерцедес". Обичам "Тублерон". Обичам Елвис Пресли. Обичам и бонбонки "Тик так". Пуша син"Вайсрой". И живея вече,като циганите. Истинското ми име е най - отгоре, както и годините ми, също и града от който съм. Това съм аз.
цитирай
40. viki11 - Още един повод да се иска обяснение ...
31.08.2008 22:01
Още един повод да се иска обяснение от управляващите, които са мърди!!!
цитирай
41. danailpetrov - аз не си живея в къщи- данаил петров ...
01.09.2008 08:35
аз не си живея в къщи- данаил петров на адрес кв ст караджа ул гинци бл 27 вх а ап н 2 и оттогава сметките ми не са плащани даже еднъж една съседка от четвъртия ме откри на пейка пред кристал да спя и каза ставаш и отиваш да си платиш парното и тока щот ще повикаме полиция
наругах я не съм си влизал у дома точно от 2002
навярно сметките са оттогава
цитирай
42. анонимен - Гинци
01.09.2008 09:33
Добре че не живееш на номер 32. Тогава нямаше как да не платиш.
цитирай
43. lambo - НЕ НИ КРАДАТ САМО ЦИГАНИТЕ
01.09.2008 09:42
Пак повтарям всяка година в БГ се раздават за бог да прости над 6 млрд. безплатни квтч.

Има тайна инструкция на ДКЕВР към ЕРД-та, че до 20% от тока може да бъде "несъбираем". Нещо повече. В самите тайни договори за приватизация на ЕРД-та е записано, че държавата (тоест данъкоплатците) покрива несъбираемите сметки за ток.

Циганите "усвояват" около 10% от тези 6 млрд квтч годишно. Има сериозни опасения колко плащат, или дали изобщо плащат ток скъпите хотелски комплекси и вилните зони на Олигархията.

Но най-голяма част от "безплатния" ток отива за едрите държавни и уж частни фирми. Едни от най-големите грабители на ток са ВМЗ-Сопот, Кремиковци, БДЖ, самото Енерго, износителите на ток, Министерския съвет и т.н.

Преди седмица министър Димитров каза че всеки ден Кремиковци получава безплатен ток за 1,5 милиона лева ! Или само Примот Митал краде от нас по 550 милиона лева годишно !!!

Защото сметките на гореописаните требе да се платят в крайна сметка от някой. Нъл тъй ?!
цитирай
44. fenris - не се очудвам
01.09.2008 13:08
в Пловдив се опитват да разрешат въпроса, а тук нищо! Със самосезиране няма да стане, трябва да бъдат съдени Електроснабдяване!
цитирай
45. verde - Това е моето мнение:
01.09.2008 17:04
ЧЕЗ или което и да е друго електроразпределително дружество са на българския енергиен пазар, благодарение на връзките си с властта. Платили са си и пак плащат пребогато, за да са тук, при положение, че ги гонят от собствените им държави (пример: ЧЕЗ в Чехия). И тъй като циганите са "ценен" електорат, който БСП от години владее, естествено е този електорат да е под протекцията на силните на деня. Затова циганите не плащат ток, вода, а в същото време ги държат в гета, за да се контролират лесно с пари чрез техните цигански барони. Държавният апарат няма за цел да интегрира циганското малцинство, няма за цел да решава циганския проблем, който все повече се задълбочава, защото растат нови поколения неграмотни цигани, които все така ще живеят на ръба, в гета. Колкото по-бедни са хората, толкова по-лесно се манипулират и мачкат. Българското търпение пък е "дар Божи" за нашите политици. Колкото и да ме яд, че циганите не плащат, а мен ми режат тока за ден закъснение, проблемът не произлиза от циганите - те са само резултат. Проблемът произтича от 20 години системна антибългарска политика, прокарвана от поне 2 все още живи поколения ченгета, които слушат заръките на Кремъл. И колкото повече трупаме омраза към циганите, в сравнение с които реално българите са дискриминирани, толкова по-изгодна е тази междуетническа омраза за управляващите ни. Така мишената на нашия гняв се измества, отклонява се от причинителите на проблема, които се возят в скъпи возила и почиват на яхтите на Диневи и които там се сетите други "техни хора".
цитирай
46. cecobob - Ламбо е много прав
01.09.2008 17:05
по същия начин стои и въпроса с джиесемите. Сметките за това са ни големи, щото плащаме масрафите на сульо и пульо.
цитирай
47. анонимен - kakwo e
01.09.2008 19:22
na n 32-?
цитирай
48. cecobob - до анонимен
02.09.2008 10:04
не разбирам, какъв е въпроса
цитирай
49. анонимен - ром=човек;циганин-расова принадлежност
30.12.2008 03:03
2: Няма информация за посочения ИТН 205401049. Вероятно номера е сбъркан!
..хаха...що ли?
Здравейте,аз съм на 18 години от София,взех си апартамент под наем :)и от 2 месеца не съм получавал никаква сметка или новина за плащане ..даже като се замисля не са два а три месеца.Защо вече не пращат сметките по пощите?
Живея в Хаджи Димитър където има доста къщи и доста цигани,не зная какво е положението в тяхните домове,но истаната е ,че найстина българската политика е анти-българска.Създава се някаква ситуация на обратна дискриминация...някак странно ми се струва малцинствата да управляват мнозинствата...какво?малцинствата са повече на брой и създават мнозинство от малцинства ,които управляват България ли?...Ако решиш да се оплачеш ставаш расист?
Истината е че не трябва да се действа радикално като АТАКА,ами по-спокойно ,по-хитро,по-надълбоко.Ако искаме да живеем нормално заедно с тях,трябва да определим закони и правила ,които да се спазват от всички заедно и еднакво.Аз отказвам да си платя тока!-нищо че съм под наем.
Ще следя темата..и може да направим нещо по въпроса.
цитирай
50. cecobob - То закон си има
18.03.2009 23:10
Държава няма
цитирай
51. анонимен - актове
05.04.2009 23:02
Посочените абонмати имат актове за кражба на ток.Затова са им ткива сметките.
цитирай
52. elcho - Здравейте скъпи блогъри !
16.11.2015 09:49
Попитайте някой Германец колко плаща за ток месечно и ми пишете да знам. Защото дълги години питам Германци, но те не ми казват ?!?! Моля Ви, помогнете ми !!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cecobob
Категория: Забавление
Прочетен: 397473
Постинги: 112
Коментари: 1105
Гласове: 4135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930