Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2015 18:38 - ЧАСОВНИКАРЯТ 8
Автор: cecobob Категория: Забавление   
Прочетен: 1822 Коментари: 8 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Часовникът извъня брутално. Китайска работа. Тиков отвори едното си око и погледна стрелките. Малката долу, голямата горе. Време е.

-Може ли да съм такъв глупак!? Аз вече нямам работа. Я да си поспя. Зави се през глава Тиков. Заспа за секунди и сънят му го заведе в часовникарското му ателие. Това малко ателие бе неговият спокоен и тих остров, на който се чуваше само гласа на секундите. Сънува, как си седи зад бюрото и извднъж влиза Бароков и го пита:

-Господин Тиков, бихте ли ми ремонтирали сто и двадесет часовника. Разбрах, че сте велик часовникар. Плахо пита журналистът стигнал до Брюксел.

-Разбира се господин Бароков. Минете след един час и всичките ще цъкат, като часовници. Отговаря Тиков и е на път да се събуди.

-Лелееее! Егати, какъв сън! Я да ставам, че тоя пич ще ми докара всичките си часовници и ще ме зароби до пенсия. Като каза пенсия се сети, че първо трябва да мине през борсата за безработни.

Днес няма да ползва нищо. Никакви асансьори, никакви коли, никакви трамваи и никакво тичане по софийските улици. Днес ще ползва само чара си.

-Добър ден! Поздрави Тиков служителката на борсата за безработни и се усмихна, като Асен Блатечки на плакат с пет шест котенца в ръка.

-Добър ден! Отвърна на поздрава служителката и се усмихна, като Джакондата. – Това не едобър знак, помисли си Тиков. Това е петдесет на петдесет. Не ме устройва. Смени си усмивката и продължи:

-Идвам за работа! Каза Тиков и погледна служителката, като Тодор Живков - Брежнев или както Бойко Борисов - Меркел.

-Сериозно! Попита служителката. -И какво можете да работите?

-Ами, ремонтитам часовници! Гордо заяви Тиков и измъкна от джоба си малка часовникарска отвертка.

-Шегувате ли се! Само Вие и Бароков имате часовници. Нека той Ви наеме. Затвори гишето служителката.

- Ама чакайте, аз мога..... и да не ги ремонтирам!  Изплака Тиков с ръка на прозорчето.

-Хайде бе господине и ние чакаме за работа. Подканиха го от опашката да напусне борсата за днес. Тиков разбра, че освен всичко, което вече беше загубил, бе загубил и чара си.

 – Мамка му! -Защо поне късмет нямам. Поне един „Трабант“ да имах. Да го излъскам и да го продам, като Илиа Пафлов и да стана милионер. Защо не станах партиец, когато ме караха!? Сега щях да се разхождам с куфар с пари и да имам фирма „Тиков Комерс“ или пък „Комерстик“. Поне да бях станал доносник, като шефа, сега щях да съм в Брюксел и да плача, колко ми е зле с шест хиляди евро на месец. Сега, къде да търся Бароков. Хич не ми трябва! За няколко часовника да ме замерят с лайна. Хайде бе! Аз да не съм помияр! Тиков би един шут на вратата на трудовата борса и излезе на улицата. На улицата нямаше помияри и това го успокои. Бръкна в джобовете си и откри, че не са скъсани, а просто са празни. Видя банкомата на отсрещната страна на улицата и тръгна да пресича.

-Останете на място! Останете на място! Носеше се глас от полицейски Мерцедес с десен волан. Тиков се спря и видя, как три черни „Мерцедеса“ с леви волани прелетяха пред очите му.

-Ай ше ви се невиди и на вас! Пак ще вдигнете нещо! Или цените на стоките или годините за пенсии. Май заплатите ше си вдигнете, защото няма, какво да крадете вече. Мамицата ви! Пресече с бързи крачки и постави кредитната си карта в процепа на банкомата. Машината прещрака за миг и остана учудена. След около минута изплю картата, звънна и изписа –„ Нямате наличност“. Тиков се усмихна под мустак и си рече на глас:

-Ако беше човек, можеше и да ми даде заем, но от машина не очаквам нищо хубаво. -Тази карта сега, какво да я правя? -Добре, че е тънка и тясна! -Ех шефе, шефе човек си беше ти. -И Тодор Живков си беше човек. На всички подаряваше часовници и ги правеше мои клиенти.- Сега никой не носи часовник, което означава – Аз не познавам Тодор Живков. -Мамичката ви продажна! -Абе няма да е все така!- Все някога ще чуя и аз добра новина.

 




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. radosslav - Безвремие
30.11.2015 19:03
Леко полоеко, Тиков взе да изпада в безвремие :))) Няма ли нещо основопроменящо да сънува, например съседката Такова или поне добрия дух Мустаков, дето изпълняваТ по три желания :))))
цитирай
2. cecobob - Леко полоеко, Тиков взе да изпада в ...
30.11.2015 21:54
radosslav написа:
Леко полоеко, Тиков взе да изпада в безвремие :))) Няма ли нещо основопроменящо да сънува, например съседката Такова или поне добрия дух Мустаков, дето изпълняваТ по три желания :))))

Здравей Радо! Основопроменящото няма да го сънува, ще му се случи и това ще е прелом. Търпение не сме започнали.
цитирай
3. nalia - Точен като швейцарски часовник мъж
01.12.2015 07:28
със или без чар, умеещ да чува гласа на секундите - от сайта за запознанства днес ще го потърси бизнесменка да му предложи място за личен асистент. Не го спирай, Цецо, човекът има нужда от парите :-)
nalia
цитирай
4. cecobob - Охоооооооо nalia! Грешиш.
01.12.2015 07:40
Много скоро самият Тиков ще предлага работа и то,каква??????????????????? По-скоро той ще търси асистент и то от С........т????????????????????? Търпение. Поздрави.
цитирай
5. kvg55 - Вашият Тиков ще вземе да стане на...
01.12.2015 17:38
Вашият Тиков ще вземе да стане нарицателно за съвременния масов българин.
Натам го водят неговите преживявания.
цитирай
6. cecobob - Вашият Тиков ще вземе да стане на...
01.12.2015 17:45
[quote=kvg55]Вашият Тиков ще вземе да стане нарицателно за съвременния масов българин.
Натам го водят неговите преживявания.[/quot
Може да се каже, че е произволно избрана извадка kvg55.
цитирай
7. cecobob - Абе, Радо!
02.12.2015 22:20
Аз ли съм добрият дух Мустаков. Егати сравнението! Пил си ракия по никое време.:-)
цитирай
8. cecobob - Първа серия на Часовникарят
03.12.2015 00:19
е на трета страница. Не изпускай началото.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cecobob
Категория: Забавление
Прочетен: 395350
Постинги: 112
Коментари: 1105
Гласове: 4135
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031