Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2015 17:59 - ЧАСОВНИКАРЯТ 10
Автор: cecobob Категория: Забавление   
Прочетен: 2202 Коментари: 16 Гласове:
10

Последна промяна: 02.12.2015 19:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тиков влезе във входа и отвори пощата. Искаше да види за  какво ще го предупреждават днес. За спиране на тока ли? За дело от топлофикация ли? За спиране на телефона ли?  Само от Свти Петър дано да няма вест!

-Ооооо, Тиков! Здравей бе! Появи се домоуправителят с усмивка.

-Аааа! Здрасти! -Чакай да ти платя шест лева за миналия месец. Каза Тиков и бръкна в джоба си. – Гледай ти!- Май съм се поохарчил! -Само пет лева са ми останали. -Утре ги имаш! -За два месеца напред ще ти платя.

-Стига бе Тиков! Ще ме скъсаш от смях! Я кажи още някой виц! Захили се домоуправителят и излезе от входа.

-Уфффффф! Гръмко си отдъхна Тиков и заискачва скалата за хитреци. Започна да отваря писмата. Глупости! Само реклами от банките. Предлагат новите потребителски планове: „Синьо лято“, „Горещ вятър“ и „Цял живот-до теб“. Тоя последния не го бе чувал. Опааа! От общината! Е сега ми замина жилището! Тия не са като топлофикация и банките. Тия пипнат ли те не пускат, като добермани са. Я да видя!? „ Господин Тико Тиков, Моля да се явите спешно в общината. Явете се в стая номер тринадесет на третия етаж на тринадесети март с лична карта и кръщелно свидетелство.“ Ейййййй! Все едно Свети Петър го е писал! Прав беше кредитният. Вземи едно „Синьо лято“ и хайде на Бахамите. Късно! Сега на къде? Тринадесети е в други ден. Ще си изпусна и номера на борсата. Егати късмета! Поне една ябълка да имах, че да я лъсна и да стана милионер. Каква ябълка сънувам аз вече и хлебарки нямам. Всичките се изнесоха при съседите. – Я и аз да се изнасям. Ще отида на кафе. Пет кинта не съм виждал от един месец поне.

………………………………………

-Вие къде? Попита строго охранителят. – Това да не е майчин дом?

-Аз съм за тринайста стая на третия етаж. Отговаря Тиков и показва писмото от Общината.

-Асансьорът днес не работи. Качваш се по стълбите и последната врата на коридора.  Професионално охранителят, упъти Тиков.

-Влезте! Чу се в отговор на Тиковото почукване на вратата. Тиков влезе със страх и наведена глава.

-Как е името Ви? Попита служителката без да го погледне.

-Тик, Тик, Тик,Тик..  Блокира Тиков и започна да примигва.

-Аааа! На часовник ще си играеме значи! Вие, какво си мислите, че ние в общината си нямаме работа и ви викаме да се забавляваме. Хайде, потиктакай ми още малко и си кажи името. Помоли служителката.

-Тик, Тик, Тик, Тик... Не може да отлепи Тиков, гледайки жално.

-Абе, ти си бил голям артист бе! Подскочи от стола служителката. – Напусни кабинета и отиди да си тиктакаш някъде другаде. Я го гледай- нахалник.

-Ча, ча, ча, ... Запецна Тиков, искайки да каже – чакайте.

-Чавка ще викаш на жена ти! Разбра ли? Ще извикам охраната.

-Чакай бе жена! Тиков съм аз. Нали вие ме викате! Успя да се изкаже Тико и си отдъхна.

-Господин Тиков!? Оооо.., извинявайте! Не знаех! Съжалявам! Седнете моля Ви. Едно кафенце?

-Може. С пресъхнала уста се съгласи Тиков. –Кафенце може.

-Значи Вие сте Тиков, дето и дядо Ви е бил Тико, нали?

-Да. Кръстен съм на дядо ми Тико, а пък него ги кръстили така, защото баща му тикал цял живот количка със зарзавати из София.

-О,оооооо! Трето поколение софиянец! Мислех, че няма такива.

-Защо? Вие не сте ли софиянка? Попита искрено Тиков.

-Е, вече съм, но моят случай е по-различен. Скромно отвърна служителката и отвори една дебела папка. – А сега на въпроса. Предполагам знаете, че на околовръстното шосе дядо ви Тико е имал нива? Голяма нива точно до Резиденцията.

-Чувал съм, че е имал ама му я взели ония га...! Тиков спря на време, защото се сети за шефа си и за стените с уши. – Га рвани изкълвали житото и дядо ми спрял да я сее. Учуди се сам на изобретателността си Тиков.

-Сял не сял, сега си е Ваша. Оценката е половин милион. Ако искате ние ще я купим, но в момента имаме много работа. Искате ли да ви дадем телефонния номер на един много сериозен клиент. Няма да съжалявате.

-Ча,ча,ча,ча. За кой ли път блокира Тиков.

-Обиждайте ме! Колкото искате ме обиждайте г-н Тиков. Чавка съм аз, чавка. Ха,ха,ха, как се забавляваме ние с  Вас господин Тиков. Ха, ха, ха!

-Чакайте! Половин милион ли казахте? Не вярва на чутото Тиков.

-Точно така. -Половин милион евро г-н Тиков. Уточни притеснено служителката и прехапа устни.

-Евро? Облещи се Тиков и вдигна ръце към главата си. – Искам да Ви прегърна, искам да Ви целуна, искам да ви.. Крещеше Тиков и прегръщаше жената.

- Прегръщайте ме, целувайте ме, правете с мен каквото си поискате г-н Тиков! Аз съм Вашата робиня, аз за Вас работя! Ваша съм! Тиков едвам се отскубна от прегръдките на общинарката и си тръгна щастлив и с един нов вкус - на червило.



Гласувай:
10



1. nalia - Егати продължението!
02.12.2015 18:31
По-яко е от ударната доза джин, която са давали на английските миньори след смяна :-)
nalia
цитирай
2. cecobob - nalia - Егати продължението!
02.12.2015 18:48
[quote=nalia]По-яко е от ударната доза джин, която са давали на английските миньори след смяна :-)
nalia[/quote
Радвам се, че ти е харесало продължението. Поздрави!
цитирай
3. donchevav - Ех, само дано не е пак сън! Какви с...
02.12.2015 19:35
Ех, само дано не е пак сън! Какви сюжетни линии ще се разкрият - магистрали! Има да четем цяла зима:)))))))))))) Поздрави!
цитирай
4. zemja - Заеквам от почуда... :)
02.12.2015 20:58
Интересно, свежо, изненадващо...
Майсторлък!
цитирай
5. cecobob - Ех, само дано не е пак сън! Какви с...
02.12.2015 21:17
donchevav написа:
Ех, само дано не е пак сън! Какви сюжетни линии ще се разкрият - магистрали! Има да четем цяла зима:)))))))))))) Поздрави!

Разсмиваш ме. Цяла зима ще има много за четене. Ти избираш. Поздрави
цитирай
6. cecobob - Заеквам от почуда... :)
02.12.2015 21:18
zemja написа:
Интересно, свежо, изненадващо...
Майсторлък!

Май прекалено ме ласкаеш. Забавлявай ! Благодаря и поздрави.
цитирай
7. bliz - Продължение моля!
02.12.2015 21:25
Зашеметяващ, невинен завършек - имал си човека дядо с нива на точното място и в точния момент спасява внука! Спестява си унижения, отчаяние, депресия, заплюване на всички морални норми и преминаване към тъмната страна. Беше се "запътил" към кофите за боклук.
Има си човека късмет. А ако я нямаше нивата...

Харесва ми хумора и остроумния начин на разказване!

Сега обаче започва истинския живот на Тиков - от стандартна еденица, безпомощна и плашлива , ще претърпи метаморфоза - разкажи сега как си харчи парите или по-точно как му харчат парите...

Поздрави!
цитирай
8. cecobob - Продължение моля!
02.12.2015 21:53
bliz написа:
Зашеметяващ, невинен завършек - имал си човека дядо с нива на точното място и в точния момент спасява внука! Спестява си унижения, отчаяние, депресия, заплюване на всички морални норми и преминаване към тъмната страна. Беше се "запътил" към кофите за боклук.
Има си човека късмет. А ако я нямаше нивата...

Харесва ми хумора и остроумния начин на разказване!

Сега обаче започва истинския живот на Тиков - от стандартна еденица, безпомощна и плашлива , ще претърпи метаморфоза - разкажи сега как си харчи парите или по-точно как му харчат парите...

Поздрави!

bliz не забравяй нито за миг в каква държава живееш. Не се заблуждавай. Късмета в нашата страна някога е........ Търпение.
цитирай
9. elcho - Знаех си аз, че....
02.12.2015 22:22
На Тиков щте му се случи нещо готино ! То и аз съм кърък , ама от време на време хващам някоя промоцийка в Кауфланд !!!
цитирай
10. cecobob - На Тиков щте му се случи нещо готино
02.12.2015 23:46
elcho написа:
На Тиков щте му се случи нещо готино ! То и аз съм кърък , ама от време на време хващам някоя промоцийка в Кауфланд !!!

Всички така си мислят.Но, кое е готино? Почакай.
цитирай
11. cecobob - Този обрат обърка читателите
02.12.2015 23:52
Чакайте бе хора. Та ние сме в България, нашата Родина.
цитирай
12. cecobob - Първа серия на Часовникарят е
03.12.2015 00:18
на трета страница. Не изпускайте началото
цитирай
13. radosslav - Ей ей ей
03.12.2015 14:18
Най накрая
ще му се сбъдне мечтата, и ще си купи Бароков часовник с половината пари :)))
цитирай
14. cecobob - Най накрая ще му се сбъдне мечт...
03.12.2015 21:04
radosslav написа:
Най накрая
ще му се сбъдне мечтата, и ще си купи Бароков часовник с половината пари :)))

А може би и нещо доста по-скъпо Радославе. Ще видим.
цитирай
15. born - A общинарката няма ли да се възпо...
03.12.2015 22:22
A общинарката няма ли да се възползва сексуално от Тиков с цел придобиване на част от наследството ?
цитирай
16. cecobob - Чак във втората книга
03.12.2015 22:59
В тази почти няма секс. Иначе читателите ще четат денонощно и няма да можем да ги преброим. Но ще помисля. Успех на теб.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cecobob
Категория: Забавление
Прочетен: 397553
Постинги: 112
Коментари: 1105
Гласове: 4135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930