Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2008 21:32 - СВЪРШИ И ТОВА ЛЯТО
Автор: cecobob Категория: Други   
Прочетен: 7516 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 26.08.2008 21:41


 

            СВЪРШИ И ТОВА ЛЯТО                 Това, което морето взе от София, сега си го връща.Връща ни го, като цунами. Милион автомобили се насочват към Столицата с мръсна газ, носейки огромен озоноубиващ облак след себе си. Точно като при прилив на вода и автомобилите започнаха да заливат улиците и да ги запълват до откат. Кой видял тротоарни плочки видял, който не видял, ще чака другото лято. Това е. Това е, което роди демокрацията и творческите колективи на няколко безхаберни правителства в България. Направи едно бетонно черноморие, една многомилионна столица и една двупосочна магистрала, която е в постоянен ремонт. Точно по тази магистрала, огромната вълна от хора, през лятото, се разлива ту към бетонното море, ту към многомилионната столица. Останалата част от страната е потънала в забвение. Селско стопанство, земеделие, животновъдство са мръсни думи. Народа гладува, гладуват и животните, а земята пустее. Бурен до бурен. Май вече, бурен трябва да стане националния ни символ. Знаме с цвят на пепел и по средата бурен. Вервайте ми - ще стане. И аз не вярвах, че някои неща могат да се обърнат, ама те се обърнаха. Преди в София, яко стачки, митинги, барикади и пирамиди от камъни. Цяла България чакаше софиянци да им оправят живота. Сега в провинцията яко стачки, митинги, протести, искания, изливане на мляко, клане на животни. Сега пък "софиянци" чакат провинцията да оправи нещата. Жалко, че Волен Сидеров не е проумял тази истина и е направил грешен парламент пред президенството. Направил "Народен парламент". Друго щеше да бъде например "Софийски парламент" или " Парламент на прованса". Изобщо, къде Волен видя НАРОД, за да прави "Народен парламент". Грешка - голяма грешка. Я пред парламента - празно. На запис върви изтерзания ни живот, ама кой ли слуша? На кой му пука ? Празно е . Иначе и това лято свърши. Ще свърши и есента. А като дойде зимата, като дойде зимата ще ни се ..........мамата.   


Тагове:   лято,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didim - това е
26.08.2008 21:36
много вярно за съжаление.
цитирай
2. cecobob - за съжаление
26.08.2008 22:25
наистина е вярно
цитирай
3. анонимен - е за съжаление
26.08.2008 22:46
вярно това
цитирай
4. krotalka - Taka e!
27.08.2008 01:08
Само че все чакаме някой друг да дойде и да ни оправи. Те управниците ни "оправят", ама така както на тях им харесва.
цитирай
5. miralyub - уффф, тая тематика ми е любимата, ...
27.08.2008 07:55
уффф, тая тематика ми е любимата, само дето нямам време вече за писане, само за четене...
какво да ти кажа за бурените...така е. преди седмица ми се наложи да правя едни имиджови урбанистични снимки. ами ходих, ходих и няма един кадър откъде да завъртя свестен- всичко е занемарено- обрасло, изпочупено, грозотия. дори да хвана една нова сграда, покрай нея от двете й страни стърчат развалини- страшна работа...
цитирай
6. cecobob - и по-страшно има
27.08.2008 08:05
ние сме единствената държава, където върху прекрасна земеделска земя се строят бензиностанции, автоморги, автокъщи и др.
цитирай
7. furiika - :((
27.08.2008 09:59
няма управия и това си е!
Ама, като чакаме някой друг да ни свърши работата...ще има да чааакаме...
цитирай
8. cecobob - има,има
27.08.2008 10:53
както сме станали милиони, хаиде на стачка през есента. Пред Народния парламент
цитирай
9. denij - За съжаление си много прав. . . . . . . . ...
27.08.2008 12:02
За съжаление си много прав..............
цитирай
10. akasha85 - най-лошото е, че докато едните ч...
27.08.2008 15:32
най-лошото е, че докато едните чакат на другите, никога няма да има оправия. Пак ще ни надупят и пак ние ще си теглим...
цитирай
11. julllinkata - Хей
27.08.2008 19:04
А тея като мен дето са прономади? Какво да правят? :) Да, зле е, но на нас ни остава единствено да сме позитивни:) Не може да е толкова зле, има красота, море, слънце..Абе ИМА:))))))))
цитирай
12. cecobob - Стига бе
27.08.2008 21:07
това е, като проститутка на морето. Красота, слънце, море, а пък и някой левец пада. Цените скачат,виждаме как ни крадат,заплатите и пенсиите не стигат до никаде. Всички, един по един стачкуват. Правителствата ги мачкат с усмивка. Казват няма пари, а ние виждаме,че има и то много. И ако ни остава само да сме позитивни - лошо! Представям си народ с лиги до земята, усмихнат със знаменца в ръце и крещящ : - Урааааааааааааааааа!!! Ние сме олигофрени.
цитирай
13. furiika - "Ние сме олигофрени".
27.08.2008 22:54
ТОВА Е ТОЧНОТО ОПРЕДЕЛЕНИЕ, ЗА ЖАЛОСТ...
цитирай
14. анонимен - сган
30.08.2008 02:54
Съгласен съм за стачка, стачка от 1 милион души например, и нямам нищо против да подпалим парламента и нечии задници също.
Дали и тези които трябва да организират нещата и които се явяват неформални лидери на обществото, дали и те са подкупени и осакатени от политическата ни сган?
цитирай
15. marty - Може би
30.08.2008 12:20
вие не знаете какви клубове си е спретнал Волен и Атака из областните, бивши окръжни градове.
Попътувахме това лято насам-натам из Бг
и се изумих, как Атака си има клубове навсякаъде,
/на центарлната улица/, а и симпатизанти, както твърдят по места...
Но-
изборите ще покажат .
И друго-
Важното е Ние да не се предаваме.
И да не свършим :))))
цитирай
16. анонимен - Първо, здравей на писателя на тези ...
30.08.2008 15:53
Първо, здравей на писателя на тези редове, искам да споделя, че вчера когато прочетох няколко твои блога ми стана толкова приятно и някак ми олекна, че все пак има хора, на които още им пука за тази държава..
Аз съм студентка, във Франция от една година, но мечтата ми е един ден да живея и работя в страната си, ще ми се някак нещата, да могат да се променят, често мисля , боли ме когато гледам обстановката, мисленето на хората , както казваш в твоя блог, земеделието се е превърнало, в срамна работа, всички млади хора стоейки по кафетата, си мислят че нещата ще се оправят от самосебе си, но не сме виновни, системата ни е научила на това...
Докато, като правя минимално сравнение с хората тук с тяхното съзнание, да знам че няма база за сравнвние, но все пак трябва да си даваме и цели за постигане ако искаме да вървим напред...Тук земеделието е нещо чисто нещо с което се гордее цялата страна, по телевизията е пълно с емисии, и скрити ркалами за това колко тук производството е на високо ниво, и след тоова разбира се следва и страхотната автореклама в целия свят, и всичко с марката ''произведено във Франция'' се продава на невероятни цени, нищо че един домат тук по вкус не може по никакъв начин да се сравни с нашите вкусни зеленчуци...тои ще се продава два пъти по скъпо на пазара...Дори веднъж гледах една емисия , в която показваха семена на домати в една огромна фирма за производство на зеленчуци, за вътрешен пазар, и за износ, които семена биват продавани за рекордни цени, от сорта на 300 евро килото.Не искам да изтъквам колко са на пред това всички знаем е политика, дори вече ме боли като споменавам тази дума във връзка с България, тежи ми че тук и най-обикновените, прости хора от народа ни смятат за едни от най-бедните в Европа. И сега се сещам за един пример, аз работя в един стол, които е на кметсвото тук, веднъж случайно бе попаднал един човек, който нямаше пари, а молеше да му дадем нещо да яде, а не говореше и езика всичките ми колеги се втурнаха да ме викат, като си мислеха че щом е толкова беден, сигурно е българин или ''нещо от този род'', какви стериотипи казах си аз..оказа се, че не бе българин. Но както и да е полсе ги попитах , от къде си мислите че България е толкова бедна, като нито един от тях никога не беше дори я посещавал, а те ми отговарят, ти не гледаш ли телевизия та тук от край време само негативни неща говорят за тая държава. Замълчах си, не знаех какво да кажа, дали да опровергая донякъде истината...но ме заболя, в този момент си спомних за моите родители, моят дядо, все трудещи се и честни хора макар и не на високи длъжности, каквито има много в България заслужаваме ли, заслужават ли те това лице пред целия свят? Не мога да кажа, дали това мислене същесвува на всякъде във Франция или само в региона в който аз живея, но не крия тежи ми...Не мисля, че го заслужаваме.
Има ли шанс да се промени нещо, какво се иска..защо все нещо не ни достига? Вие как мислите?
цитирай
17. cecobob - за анонимен -Най-важното според мен
30.08.2008 19:19
Човек трябва да има сърце. Ама смело сърце. Всеки трябва да може да каже - АЗ мога, АЗ ще се справя, АЗ няма да се предам. Вярно е, че векове са ни мачкали, казвали са ни : - Кой си ти бе? Но вече сме в двадесет и първи век. Признати сме за европейска държава. Нека си спомним,че ние сме едни от първите. Нека си спомним колко милиона говорят езика ни. Нека си спомним, какво сме дали на света. Нека си спомним за великите българи. Нека си спомним за бащи и майки, за децата си и да изкрещим - ето ме,това съм АЗ. АЗ МОГА ДА НАПРАВЯ ЖИВОТА СИ ПО-ДОБЪР. Радвам се,че ми писа и ти отговарям. Сърце не ни стига. Добре е поне, че още имаме душа. Щом душата ти се къса, сърцето няма да остане равнодушно.
цитирай
18. daisynka - отпускарския сезон
31.08.2008 14:56
уж всеки казва най-хубавия сезон, а всъщност цялата страна замира - откъм работа, забавления, социален живот... дори емисиите на новините няма с какво да се запълнят, скуката и апатията обземат всички ни, само на морето животът тече с пълна пара... е, все пак там се живее само лятото - хората работят 4 месеца, за да изхранят годината... свърши хубавото лято
цитирай
19. cecobob - Ех морето
18.03.2009 23:13
Глътка въздух.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cecobob
Категория: Забавление
Прочетен: 398104
Постинги: 112
Коментари: 1105
Гласове: 4135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930